reklamı kapat

POPÜLER

2017isuzudmax2
2017isuzudmax7
2017isuzudmax6
2017isuzudmax1
2017isuzudmax3
2017isuzudmax5
2017isuzudmax4

1.9 litrelik dizel motoruyla vergi avantajı sunan 2017 Isuzu D-Max’in Türkiye fiyatı belli oldu

İki farklı gövde ve altyapı seçeneğiyle satın alınabilen D-Max, teknolojik donanımları ve sınıfında referans olacak özellikleriyle öne çıkıyor.

Isuzu’nun pick-up segmentindeki başarılı temsilcisi D-Max, önemli geliştirmelerle birlikte yeni versiyonuyla Türkiye’ye giriş yaptı. Bu zamana kadar sınıfındaki diğer rakiplerinde olduğu gibi iki litrenin üzerindeki motorla sunulan 2017 Isuzu D-Max’te en büyük farkı motor kısmındaki değişim yaratıyor. Özellikle gelen son MTV zammından sonra büyük oranda kan kaybeden sınıfta yerinde bir hamle yapan Isuzu, artık 1.9 litrelik dizel motorla D-Max’i satışa sunacak. Şimdilik 2017 yılıyla en üst donanım paketi olan V-Cross ile sunulacak olan aracın diğer versiyonları 2018 itibarıyla Türkiye’de üretilerek kullanıcılarla buluşacak.

Teknolojik donanım seçenekleri

D-Max’in motor detaylarından evvel öne çıkan özelliklerine göz atarak başlayalım. Tek ve çift kabin olmak üzere iki gövde opsiyonuna sahip olan modelde 4×2 ve 4×4 altyapı da tercih edilebilecek. Aracın dış tarafında yapılan yeniliklerse V şeklinde tasarlanan yeni ön burunla başlıyor. Ön ızgarayla birlikte; kaput, ön tampon, LED gündüz farları, nikelaj çerçeveli sis farları, LED stoplar ve bagaj kapağı elden geçirilen parçalar arasında.

Sınıfında en iyi sürücü görüş açısını ve iyi diz mesafesini sunduğu söylenen araçta, kabin gürültü seviyesinde de önemli iyileştirmeler yapılmış. Kokpitinin merkezinde navigasyonlu 8 inç‘lik multimedya ekranın kullanıldığı D-Max’te; anahtarsız çalıştırma, geri görüş kamerası, arka park sensörü, yokuş kalkış asistanı, yokuş iniş kontrolü ve hız sabitleyici gibi birçok donanım standart olarak sunuluyor.

2017isuzudmax7
2017isuzudmax6
2017isuzudmax1

İddialı arazi performansı

2017 Isuzu D-Max’in arazi kabiliyetini artıran 4×4 elektronik sistemine de ayrı bir pencere açmazsak olmaz. “Shift On The Fly” olarak isimlendirilen 4×4 çekiş kontrol ünitesinde, sürücü vitesin arkasında yer alan döndürülebilir diferansiyel ayarı sistemini çevirerek farklı çekiş kontrol sistemlerini devreye alabiliyor. Araç bu sistem sayesinde kayalıklardan kum zeminlere, engebeli tepelerden 70 santimetreye kadarki su geçişlere kadar destek verebiliyor. Yaklaşma açısı 30 derece, ayrılma açısı 23 derece olan Yeni D-Max, 49 derecelik yan eğim açısıyla da arazi meraklılarını tatmin edecek gibi.

2017isuzudmax3
2017isuzudmax5

Güç kaybı yaşamayan motor

Tüm versiyonlarda sunulan yepyeni bir 1.9 litrelik turbo dizel motorla karşımıza çıkan D-Max’te hacim küçülse de güçten taviz verilmemiş. Yerini aldığı jenerasyonda kullanılan 2.5 litrelik çift turbolu motorla aynı değerleri sunan araç 164 PS güce ve 360 Nm torka sahip. Altı ileri manuel ve otomatik şanzımanlarla yere aktarılan bu güç değerleri 12,9 saniyede D-Max’i 0’dan 100’e ulaştırıyor. 3,5 ton çekme kapasitesi sunan bu motorun yük taşıma kısmındaki desteğiyse 1 ton.

2017 Isuzu D-Max fiyatı

6 ileri otomatik şanzımanla 7,8 lt/100 km ortalama yakıt tüketimi olan D-Max’in 4×2 baz modeli ise manuel şanzımanla ortalama tüketimde 6,3 lt/100 km gibi başarılı bir değer vadediyor. Türkiye’deki pick-up araçlar içinde en düşük motor hacmini sunan araç bu özelliğiyle 5 yıllık kullanım sürecinde 9.000 TL’ye varan vergi avantajı sağlıyor. 2017 Isuzu D-Max’in en üst seviye olan V-Cross donanımlı 4×4 versiyonu 129.800 TL‘den satışa sunuluyor.