reklamı kapat

POPÜLER

Casper’dan 2010’da yarım milyon bilgisayar satış hedefi

Aidata’nın 20 yıllık geçmişi olan köklü bir şirket olduğuna değinen Fakılı, “Bu kadar zengin bir pazara tek bir markayla ulaşmak imkansızdır. Aidata ile birlikte satış noktalarındaki kanal yapısını daha da genişleterek satış ağımızı güçlendirdik. Casper, Aidata ile birlikte yeni teknolojilerin pazara sunulmasında öncülük etmeye devam edecektir,” şeklinde konuştu. Sektörün %3 küçülmesine rağmen Casper Bilgisayar’ın yılı %26.5’lik bir büyümeyle tamamlandığını belirten Fakılı, 2010’daki yarım milyon satış hedefini 2013’te bir milyona taşımayı düşündüklerini kaydetti. Fakılı’dan sonra kürsüye gelen şirket CEO’su Charlotte A. Lamprecht, Casper’ın pazarının yalnızca Türkiye ile sınırlı kalmayıp Azerbaycan, Nahcivan, Gürcistan ve Bosna-Hersek gibi dış pazarlara da satış yaptığını belirterek, hedeflerinin Ortadoğu, Afrika ve Balkan ülkelerine de girmek olduğunu söyledi. Piyasada Casper Bilgisayar’ın ve diğer şirketlerin durumu üzerine de bir süre yorum yapan Lamprecht, sözlerini, “Büyümeye devam etmek için var gücümüzle çalışıyoruz. Vizyonumuz her zaman daha da ileriye gitmektir,” şeklinde tamamladı. 2009 yılı verilerine göre son 6 yıldır aldığı ‘En Bilinen Bilgisayar Markası’ ödülünü 7. kez yine açık ara alan Casper Bilgisayar, yoluna emin adımlarla devam edeceğinin sinyallerini de böylece vermiş oldu.