YENİ
PS4 Pro incelemesi PS4 Pro incelemesi

POPÜLER

default-image
0

Facebook, daha etkili reklam satışı için fotoğraf boyutlarını artırdı

Bünyesindeki milyonlarca kullanıcı sayesinde geniş bir ağı elinde bulunduran Facebook, hedef kitleye ulaşılmasında reklamverenlerin öncelikli adreslerinin başında geliyor. Tıklanma oranlarının artırılması adına çeşitli hamleler yapan sosyal ağ, reklam görsellerinin boyutlarını düzenledi.

Ürün tanıtım ve satışı konusunda en başarılı platformlardan olan site, reklamverenlere daha cazip fırsatlar sunarak ilgilerini çekmek için çalışmalarını sürdürüyor. Yakın zamanda hazır imaj servisi Shutterstock’la anlaşan platform, sitedeki içeriklerin reklamlarda ücretsiz kullanılmasını sağlamıştı. Gerçekleştirilen son değişiklik ile boyutları minimum 560×292 piksele çıkartan yetkililer, maksimum 1200×627 piksele kadar sınır tanıyor.

facebook ad

Fotoğrafın sözcüklerden daha etkili olduğunun altını çizen Facebook, yayınlanacak uygun görselin onlarca cümleye karşılık geldiğini belirtiyor. Böylelikle hem reklam satışlarından daha fazla gelir elde edilmesi hem de sunulan tekliflerle müşteri yelpazesinin genişletilmesi hedefleniyor.

YORUMLAR
ANKET

Oyun oynarken en çok vakit geçirdiğiniz platform hangisi?

Loading ... Loading ...