reklamı kapat

POPÜLER

Facebook öldükten sonra kurulan alternatif Facebook

Bildiğimiz Facebook 2016 yılında öldü. Hikaye bu ya CEO Mark Zuckerberg ve şirketin tüm verilerinin kaybolmasının ardından Facebook, Teksas’ın en zenginlerinden Buck Calhoun’a bir şarkı karşılığında satılır. “Baza satıcısı” sosyal medyayı “kurtarmak” için “data drive” adını verdiği ve temelde insanların bütün kişisel bilgilerini toplamaya adanmış bir sistem kurar.

“The Data Drive” daha önce Tumblr’da Printed Internet adındaki hesabında bazı internet sitelerinin yeniden düzenlenmiş hallerini yayınlayan Daniel Kolitz’a ait bir fikir. Yazıcı çıktılarından oluşturduğu kurgusal web sitesi, reklam dolu testler, anlamsız içerikler ve umutsuz markalar içeriyor. Hatta ve hatta site yüklenirken Chipotle adındaki Meksika Izgarası ürünleri satan marka sizinle sohbet etmeye çalışıyor. Evet, tamamen fantastik ve bu siteye göz atmak için buraya tıklamanız yeterli.

Telaşa kapılmayın, bildiğiniz Facebook hala hayatta. “The Data Drive” Clickhole ve The Onion’un parodileştirilmiş hali olarak tanımlanabilir. Ancak kesinlikle ve kesinlikle çok daha eleştirel bir içeriğe sahip