reklamı kapat

POPÜLER

Güncellenen tasarımı ve aileye katılan yeni versiyonuyla 2018 Toyota Hilux [Video]

14 Kasım 2017

Yeni yılla birlikte ufak bir makyaj operasyonuna giren 2018 Toyota Hilux, arazi karakterini güçlendiren yeni bir versiyona kavuştu.

Toyota’nın sınıfında başarılı satış rakamları elde eden pickup modeli Hilux, yılın son dönemleri içerisinde bulunduğumuz şu günlerde 2018 model operasyonu geçirmiş şekilde Tayland‘da karşımıza çıktı. Türkiye’de de hatırı sayılır meraklısı bulunan modelini 2018 için ufak değişimlerle servis eden Toyota, Rocco adıyla yeni bir versiyonu da seçenekler arasına ekliyor. Motor bölümünde herhangi bir değişimin yapılmadığı Hilux, yeni versiyonuyla arazi ruhunu görsel açıdan daha fazla hissetmek isteyenleri yakalamaya çalışacak.

Rocco ile arazi karakteri güçleniyor

Toyota içerisinde 50 yılı bulan bir geçmişi bulunan Hilux, 2018 model yılıyla sekizinci jenerasyonun devamlılığını sağlıyor. Makyaj niteliğinde değişimlerin yapıldığı araçta tampon, sis farları ve ızgara burada fark yaratan parçalar arasında. Toyota’nın makyaj kapsamında kokpit bölümünde herhangi bir değişime gitmemesiyse herkes gibi bizleri de şaşırttı. Burada üzerinde konuşacağımız yegane şeyse Hilux versiyonları arasında tepeye yerleşen Rocco. Sadece çift kabinli versiyonlarda sunulacak olan bu model 4×2 ve 4×4 altyapı seçeneklerinin ikisine de sahip. Standart versiyonlardan farklı olarak ön panjuru tamamen siyah olan Rocco’da; 18 inç‘lik jantlar, arazi lastikleri ve arka bölümdeki sportif barlar karakteri oluşturanlar arasında. Donanımsal parçalarında da elle tutulur bir değişimin gözlemlemediği Hilux’ta; LED gündüz ve sis farı, anahtarsız giriş, hız sabitleyeici, klima kontrolü, elektrikli sürücü koltuğu ve stabilite kontrol sistemi gibi özellikler ön plana çıkıyor.

Değişmeyen motor seçenekleri

Tayland’da satışta olan motor seçeneklerinde herhangi bir yeniliğe gitmeyen Toyota burada üç seçenekle karşımıza çıkıyor. Türkiye’de yer almayan bir seçeneğin de bulunduğu opsiyonlardan 2.4 litrelik turbo dizel motor 150 beygir güç 400 Nm tork, 2.8 litrelik dizel 177 beygir güç ve 450 Nm tork, 2.7 litrelik benzinliyse 166 beygir güç ve 245 Nm tork üretiyor. Altı ileri manuel ve otomatik şanzımanlarla kombin edilen bu motorlardan 2.4 ve 2.8 litrelik dizel motorların Türkiye’de satışa sunulduğunu hatırlatmakta fayda var.

VİDEO

YORUMLAR