reklamı kapat

POPÜLER

Hyundai IONIQ Hybrid incelemesi

 - Güncelleme: 27 Kasım 2017 20:57

AMACA HİZMET EDEN TASARIM

2016 yılından beridir karşımızda duran IONIQ, hibrit, prizle şarj edilebilir hibrit ve tamamen elektrikli olarak üç farklı versiyona sahip. Türkiye’de şimdilik sadece hibrit versiyonuyla kullanıcılarla buluşan araçta özgün ve güncel tasarım parçalarına yer verilmiş. Hyundai i30 ile Hyundai Elantra arasında yer alan aracın tasarımı gayet tatminkar ve dış dünya tarafından dikkat çekici. Tamponda konumlandırılan LED gündüz farlarının bumerang formu ana ışıklandırmalarla birlikte güzel bir uyum sergiliyor. Hyundai IONIQ’in önünden daha çok arka bölümünün karakteri yarattığını söyleyebiliriz ki Hyundai burada entegre bir spoiler kullanmayı tercih etmiş. Lakin bu yapı arka camı tam ortadan ikiye bölmesinden ötürü görüşünüzün sürüş esnasında törpülüyor. Buradaki “açık” ise geri görüş kamerasının tatminkar çözünürlüğüyle bir nebze de olsa kapatılabiliyor. Ön ve arka tamponuna eklenen mavi eklentilerle çevreci yapısının vurgulandığı aracın 0,24‘lük sürtünme katsayısına sahip olduğunu belirtmeden geçmeyelim. Tüketime doğrudan olumlu yansıtan bu yapı için jant tasarımlarının bile oldukça farklı olduğunu rahatlıkla görebiliyorsunuz.