reklamı kapat

POPÜLER

Injustice 2 incelemesi

EMO JOKER TEKRAR BİZLERLE

Ancak elbette Injustice 2 hala bir dövüş oyunu ve önemli olan gerçek insanlara karşı mücadele ederken bizlere neler sunabildiği. Bu noktada dikkatimizi çeken ilk unsur eklenen 15 yeni karakter oluyor. Bu yeni karakterler oynanış değeri olarak anlamlı oldukları kadar, hikayenin gidebileceği noktaları göstermeleri açısından da önem taşıyor. Brainiac gibi azılı bir düşman da var bu listede, Swamp Thing gibi gönülleri fethetmiş bir yaratık da. Injustice 2’nin karakter listesini beğendiğimizi belirtelim. Her ne kadar Firestorm, Blue Beetle veya Cheetah gibi karakterlerin fanatiği olmasak da, özellikle eski karakterlerin de yenilenmiş dövüş mekanikleriyle birlikte gelmesi listeyi tatmin edici kılıyor. Koca listede takıldığımız tek isim Joker oldu. Jared Leto’nun güncel performansından yola çıkılarak hazırlanmış olan Joker, o versiyondan bile daha itici olmayı başarmış ki Leto’nun performansı yine hiç fena değildi. Injustice ismi altında yeni müşterilere oynama gayesi burada da kendisini göstermiş diyebiliriz…

DÖVÜŞ OYUNU OLDUĞUNU UNUTMAK
Eklenmiş olan karakterleri bir kenara bırakırsak, Injustice 2 aslında ilk oyunun üzerine çok fazla şey eklemiyor. Dövüş sistemi hala komboya dayalı, çevredeki nesneleri hala saldırı için kullanabiliyorsunuz ve dövüş sırasında mekan değiştirme aksiyonu da olduğu yerde duruyor. Hatta görsel anlamda da oyunun pek fazla değiştiğini söyleyemeyeceğiz. Ancak oyuna eklenmiş olan bir özellik var ki, işte onu hiç anlamadık. “Gear System” adı verilen sistem sayesinde her dövüş sonrası karakterlerinizin özelliklerini geliştirmek için puan kazanıyorsunuz. Bu puanlarla karakterlerin saldırı güçlerini, defanslarını, yeteneklerini ve sağlıklarını geliştirebiliyorsunuz. Rol yapma oyunlarından aşina olduğumuz bu sistemin bir dövüş oyununda ne işi var yahu? Bakın, dövüş oyunlarının en kritik noktası, her bir karakterin ustalıkla dengelenmiş olmasıdır. Hiçbir karakter bir diğerinden daha güçlü olamaz. Hepsinin avantajları ve dezavantajları tartıya koyulduğu zaman çektikleri yük aynı olmalıdır. Siz bu denli ince hesaplarla ayarladığınız karakterleri kafamıza göre geliştirmemize nasıl izin verebilirsiniz? Çevrim içi mücadelelerle bu özellikleri sıfırlıyor olsanız bile, oyunun herhangi bir noktasında bu dengeyi bozmak niye? Gerçekten hiçbir anlam veremedik biz bu işe…

DEVAMI ▼