reklamı kapat

POPÜLER

Instagram Hikayeler’inde reklam dönemi başlıyor

Facebook‘un videolara reklam ekleme kararının ardından sıra Instagram‘a geldi. Fotoğraf paylaşım platformu yakında Hikayeler arasında sponsorlu içerikler göstermeye başlayacak.

Bildiğiniz gibi Instagram, Hikayeler adını verdiği özelliği Snapchat‘ten ödünç almış buna rağmen kullanıcılar tarafından büyük ilgi görmüştü. Günlük olarak 150 milyon kişi tarafından kullanılan bu alan şimdi reklamlara açık hale gelecek. The Telegraph‘ın haberine göre reklam olarak kullanılan görseller 5 saniye, videolar ise 15 saniye uzunluğunda olacak. Bir kullanıcının hikayelerinden diğerine geçiş yaparken aralarda karşımıza çıkacak. Arzu eden kullanıcılar bu reklamları rahatlıkla geçebilecek.

Instagram, Hikayeler bölümündeki reklamlar için 30’dan fazla firmayla anlaşma sağladı. Bunlarına arasında Airbnb, Nike ve Netflix gibi markalar öne çıkıyor. Şimdilik bu reklamları ne zamandan itibaren görmeye başlayacağımız ise belli değil.