reklamı kapat
YENİ
iPhone X ve tüm özelikleri! iPhone X ve tüm özelikleri!

POPÜLER

mortal kombat x

Mortal Kombat X’in fatality hareketleri yayınlandı [+18 Video]

Mortal Kombat serilerinin en sevilen yanı şüphesiz karakterlere özel fatality hareketleri. Ancak serinin son oyununda ortalık tam anlamıyla kan revan. YouTube’da yayınlanan Mortal Kombat X’e ait fatality videoları, işlerin iyice çığrından çıktığını gözler önüne seriyor.

Baştan uyaralım, midesi kaldırmayan izlemesin. IGN’in yayınladığı videonun kendisinde “+18” ibaresi olmasa da biz tedbiri elden bırakmak istemedik. Hassas bir bünyeyseniz tadınız kaçabilir, canınız sıkılabilir. Zira videoda kırılan kemiklerin, parçalanan iç organların haddi hesabı yok. Yeri gelmişken belirtelim; önceden çok kısa sürede binbir tuş kombinasyonu yaparak gerçekleştirmeye çalıştığımız fatality’ler, yapılan açıklamalara göre yeni oyunda çok daha kolay olacak. Nostalji sevenler bin farklı tuşa basmaya devam edecek elbette ancak, bazı beceriksiz bünyeler için “Easy Fatality” şeklinde kolay bir seçenek de yer alacak. 14 Nisan’da piyasaya sürülecek olan Mortal Kombat X için yukarıdaki videodan şimdiden ölümlerden ölüm beğenebilirsiniz.

YORUMLAR
ESKİ YORUMLAR

“Mortal Kombat X’in fatality hareketleri yayınlandı [+18 Video]” için 8 cevap

  1. Murat Aktaş dedi ki:

    Bunu yapanları hapse atmak lazım 😀
    10 yaşındaki çocuk da oynayacak sonuçta bu oyunu…

  2. Baris dedi ki:

    Çok saçma olmuş, niye hemen hemen her bitiriş rakibi ortadan ikiye ayırıp organlarını dökmekle sonuçlanıyor ki.

  3. Murtaza dedi ki:

    10 yaşındaki çocuk gidip marketten MK alamayacağı için sorun yok. çocuğa bu oyunu alacak olan yetişkine bakmak lazım.

  4. Murat Aktaş dedi ki:

    Öyle de kardeşim internet kafe denen bir şey var orada oynayacaklar, bizde herkesin evinde playstation yok ya 🙂

  5. cenk dedi ki:

    bilinçli ebebeyn isen oynatmazsın zaten oyun +18 ibaresiyle çıkıyor türkiyede iplenmesede avrupada çok hassaslar bu konuda. 10yaşında çocugun bu oyunda işi ne.

  6. Rüzgar dedi ki:

    ileri derecede saçma olmuş.

  7. Murat Aktaş dedi ki:

    Tabi ki öyle de ben kendi gözlerimle oynayanları gördüğüm için söyledim. Tahmin ettiğinden daha fazla çocuk oynuyor emin olabilirsin…

  8. Koray dedi ki:

    Ben bile ürperdim lan. İzlerken başım ağrıdı.

ANKET

En son tanıtılan akıllı telefonlar arasında favoriniz hangisi?

Yükleniyor ... Yükleniyor ...