TEST ETTİK
Samsung Galaxy S8 incelemesi Samsung Galaxy S8 incelemesi

POPÜLER

dakele 3

Orjinalinden daha güçlü özelliklere sahip iPhone 6 kopyası

Akıllı telefon pazarının en çok rağbet gören ve dolayısıyla en çok taklit edilen telefonlarından biri olan iPhone 6, sonunda kayıp ikizini buldu. Tasarım konusunda iPhone 6’dan farksız olan telefon, orijinalinden daha güçlü donanım özelliklerine sahip.

Boyutlarından tuşların pozisyonuna, renklerinden arayüzüne kadar iPhone 6 kopyası olan Dakele 3 isimli telefon, tahmin edebileceğiniz üzere Çin yapımı. Düşük fiyatlara yüksek performanslı telefonlar üretmesiyle bilinen Çinli üreticiler, aynı stratejiyi Dakele 3’e de uyarlamış. “Big Cola” lakaplı telefon 5 inçlik 1080p çözünürlüklü ekran, 64 bit 8 çekirdekli işlemci, 3 GB RAM, 16 GB dahili hafıza, 13 megapiksel arka kamera ve 2.500 mAh kapasiteli pil gibi özelliklere sahip. Dakele 3’ün satış fiyatı ise yalnızca 240 dolar.

dakele 3
dakele 3
dakele 3
dakele 3
dakele 3
dakele 3
dakele 3

YORUMLAR
ESKİ YORUMLAR

“Orjinalinden daha güçlü özelliklere sahip iPhone 6 kopyası” için 12 cevap

  1. Can dedi ki:

    işletim sistemi iOS olmadığı sürece yakınından bile geçemez.

  2. reisyan15 dedi ki:

    modern android telefonlarının özellikleri bu apple bi 5 yıla anca yakalar

  3. Oğuzhan dedi ki:

    Apple’ın onları yakalamak gibi bir iddiası yok zaten. 8 GB ram ve 3 çekirdek sahibi Android cihazların hiçbiri iPhone’lar daha stabil değil. 6 ay hızlı kullanıp sonrasında sürekli donan kapanan cihaz alacağıma, aynı stabilliği ömrü boyunca koruyan iPhone almayı tercih ederim 😉

  4. Burak dedi ki:

    iOS Tadını bilmeyen bi cahil daha.

  5. fatih dedi ki:

    bende iphone kullanıyorum şarzı 2 saatte bitiyor( yoğun kullanımda)
    ekran ios 8 güncelemesinden sonra geç açılyor yani boş işe yaramaz bi telefon

  6. Burak dedi ki:

    Siz dandroid fani olarak bence iPhone kullanmayın Android fanboyu olarak size Storesi virüslü 1 hafta sonra kasan stabil çalışmayan dandik android telefon Ödülü’nü veriyoruz.

  7. Powered By ™ dedi ki:

    Bende 4 yıldır android kullanıyorum, öncesinde blackberry kullanıyordum her 2 cihazım da yıllarca stabil kaldı ve iOs’u 2 ile çarpıp 5’e bölebilecek nitelikte cihazlar ancak insanlar cihazı nasıl kullancağını bilmiyor, bakımını yapamıyor ve uzun süreli kullanmalar’da hafif donma ve takılmalar görülmekte ve Burak Bey eminim sizde nasıl kullanacağınızı bilmiyorsunuz size öğreten birisi yok sanırım 🙂 Bende yılın cahillik ödülünü size veriyorum 😉

  8. Burak dedi ki:

    Google bile kendini savunmuyor stabilite konusunda siz nasıl bu kadar idfiali oluyorsunuz onu anlamadım adamlar diyor stabilitetyi henüz sağlayamadık diye cihaz bakımı demişsiniz herhalde ccleaner ile bellek temizleme filan yapıp cihazın hızlandığını sanan cahil kitledensiniz bi laf vardır cahile sazi soksan az diye o size tam uyuyor bence şüpheniz varsa buyrun gelin evime ben size öğretirim nasıl kullanılacağını Android ile iOS da uygulama gelistiricisiyim Xcode ile Herturlu istediğin şekilde sana sistemsel uygulamada yazarım varsa iddianız gelin bana ögretin su googlenin kendi söylediği stabil olmayan fakat siz aksine stabil diyorsunuz öğretin bakalım şunu gelin bekliyorum 🙂

  9. fatih dedi ki:

    dostun ben sadece iphone kullanmıyorum aynızaman da ipad kullanıcısıyım abartılacak bi yanı yok iphone veya ipad in güzel tarafları kadar hoşuma gitmeyen yanları da var. benim anlamadığın sanki apple şirketi babanızın şirketiymiş gibi ateşli bir şekilde savunmanız.umarım iphone kullanmanın bir ayrıcalık olduğunu düşünmüyorsunuz. öyle düşünüyorsanız bence kişilik bozukluğu olan birisiniz.

  10. Burak dedi ki:

    Eğer yaptığınız is salak salak oyunlar yükleyip oyun oynayıp tableti kullanmamaksa size göre bi ayrıcalık olmayabilir kullanıma bağlı tamamen siz böyle dediğinize göre ya tableti kullanmıyorsunuz yada ipadiniz yok ben netcad calışmalarını tablete atıp kullanıyorum emlakçıyim resim çekiyorum yerlerin bilgilerini kaydediyorum ve bunların hepsini stabil olarak yapıyorum önceki tabletim galaxy tabdi tamamen cop bir cihaz simdi siz bu cop Android cihazlarla iOSu bir tutuyo iseniz o sizin kişisel cahilliğinizden kaynaklanıyor andeoidden anlayan biri zaten iOS un ne oldugunu bilir size gelin birlikte androide Kernel yazalım desem Öylece bakacaksınız çünkü sizin Kullanım amacınız farklı bu Yüzden boş boş androidi Savunmanın lüzumu yok ben hangisi iyiyse onu savunuyorum Apple 1 gb ramle harikalar yaratırken Samsung 3 gb ramle kasan cihazlar üretiyor ve hala samsung savunuluyorsa yazık 🙂

  11. fatih dedi ki:

    siz henüz tablet nedir bilmiyorken ben tablet sahibiydim.türkiyede tablete ilk sahip olanlardan biriyim.tableti görüp elindeki şey ne diye soranlar telefon sanıp kulagına göturenler vardı.ayrıca tabletimin olup olmadığını öğrenmeyi çok arzuluyorsan ispatlaya bilirim.beğenirlik düzeyi tamamen kullanıma bağlı dediğin gibi.ben apple hakkında konuşurken genellikle genelleme yaparım yani insanlar tableti alırken genellikle eğlence amaçlı kullanıyor(film müzik facebook vs.) ayrıca benim hangi cümlemden apple ürünlerinin kötü oldugunu çıkardınız anlamış değilim.tekrardan söyleme gereği duyuyorum sanki apple babanızın şirketiymiş gibi savunmanız.android işletim sistemine sahip cihazları kötülemeniz.bence tuhaf birisin

  12. Burak dedi ki:

    Apple babamın şirketi koçum rahatladın mı ? hadi evlat başka parka hadi koçum hadi.

ANKET

Oyun oynarken en çok vakit geçirdiğiniz platform hangisi?

Yükleniyor ... Yükleniyor ...