reklamı kapat

POPÜLER

Vaio’ya 5 yeni kardeş

 - Güncelleme: 31 Ocak 2009 01:13

Bu yıl 10’ncu yaşını kutlayan VAIO’nun Türkiye’deki ürün gamını genişleten ve satış noktalarını 2 katına çıkaran Sony Eurasia, serinin 5 yeni üyesini bugün satışa sundu. İlk olarak 2006 yılında Türk kullanıcılara özel olarak üretilen ürünlerle ulaşan VAIO, farklı segmentlerdeki yeni serileriyle birlikte Türkiye’deki varlığını güçlendiriyor. Bu yıl 10. yaşını kutlayan VAIO, ‘be like no other’ vizyonuyla üstün teknolojiyi, yüksek performansı ve sınırsız deneyimi bir araya getirmeye devam ediyor.

Sony Eurasia, VAIO’nun Türkiye’de ilk kez lanse edilmesinden bugüne kadar geçen süreçte gelinen durumu aktarmak ve yeni serilerin tanıtımıyla birlikte VAIO’nun Türkiye hedeflerini paylaşmak amacıyla bir basın toplantısı düzenledi. Sony Eurasia Genel Müdürü Mohsen Noohi’nin ev sahipliğinde ve Sony VAIO Avrupa Başkanı Masato Nakano’nun katılımıyla düzenlenen basın toplantısı kapsamında VAIO’nun Türkiye’de satışa sunulan yeni ürünleri tanıtılırken VAIO’nun yenilikçi rolü ve gelecek vizyonu da paylaşıldı.

HEDEF %10 PAZAR PAYI
Toplantıda bir konuşma yapan Sony Eurasia Genel Müdürü Mohsen Noohi, Sony’nin tüm ürün gruplarında Türk tüketicisinin en çok tercih ettiği markalar arasında yer aldığını ve Türkiye’de son 7 yılda 5 kat büyüdüğünü belirtti. 2006’dan bu yana pazara göre 4 kat büyüdüklerini söyleyen Noohi, “VAIO, Sony’nin tüm ürün kategorilerinin şık tasarım, incelik, hafiflik, kolay taşıma, pil süresi, renk çeşitliliği, malzeme kalitesi, yenilikçilik, performans, gibi en belirgin özelliklerini birleştirmesi açısından Sony için özel bir anlam taşıyor. Yeni VAIO serileriyle birlikte bu bütünlüğü sağlayıp, Sony Eurasia ürün kategorilerini de tamamlamış olacağız. İş profesyonellerine ek olarak, öğrenciler, 25 yaş üstü kullanıcılar, kadınlar, performansa önem veren kesimler gibi tüm tüketici segmentlerinin beklentilerini karşılayacak olan yeni VAIO serileriyle birlikte dizüstü bilgisayar kategorisinde 2010 yılına kadar 6 kat büyümeyi ve toplam dizüstü bilgisayar pazarında yüzde 10’luk bir pazar payı elde etmeyi hedefliyoruz.” dedi.