Adidas fitness uygulaması Runtastic’i bünyesine kattı

06 Ağustos 2015 09:01

Adidas, fitness uygulamaları denilince akla gelen ilk uygulamalardan Runtastic’i satın aldı. Runtastic’in internet sayfası üzerinden yapılan duyuruya göre Adidas, yaklaşık 6 yıldır faaliyet gösteren fitness uygulaması Runtastic’i bünyesine kattı.

Satın alma bedeli açıklanmasa da kaynaklar Adidas’ın 239 milyon dolar (220 milyon euro) bedel ödeyerek uygulamayı satın aldığını söylüyor. Mekik, uyku takibi, koşu, dağ bisikletçiliği olmak üzere 20’ye yakın özel fitness uygulaması olan Runtastic’in piyasada saat ve kalp ritmi monitörleri de yer alıyor. Yaklaşık 70 milyon kullanıcıya sahip olan Runtastic’in bilgi ve birikimlerini Adidas’a aktarması bekleniyor. Bilindiği üzere Adidas’ın da miCoach adında aktivite bilekliği bulunuyor. İki şirketin güçlerini birleştirip ortaya yeni ürünler veya uygulamalar çıkarması kuvvetle muhtemel.

Paylaş