Akıllı telefonunuz bozulduğunda neler yapılmalı?

14 Temmuz 2018 10:00

Her dakika yanımızda taşıdığımız, hayatımızı kolaylaştıran günlük asistanımız bizi yarı yolda bıraktığında neler yapmalıyız?

Her an yanımızda taşıdığımız hatta elimizden düşürmediğimiz akıllı telefonlarımız, ne yazık ki zaman zaman bazı sorunlar çıkarabiliyor. Ancak bu sorunların büyük bir kısmının çözümü için illa bir servise gitmeye gerek yok. Bazı küçük dokunuşlarla da telefondaki sorunu servis sıralarında beklemeden kendiniz de çözebilirsiniz. Servis stresine girmek istemeyen kullanıcılar için yapılabilecek küçük kontrolleri paylaşacağımız bu yazımızda aynı zamanda Huawei’nin stressiz servis hizmetinin detaylarından da bahsedeceğiz. Gelin, akıllı telefonu servise götürmeden önce yapılabilecek adımlara hep beraber bakalım.

Yeniden başlatmak

Pek çoğumuzun akıllı telefonu neredeyse hiç kapanmadan sürekli çalışıyor. Cihazın şarjı bitmeden hemen şarja takıyor, kapatıp yeniden açmadan aylardır çalıştırıyoruz. Bu gibi durumlarda bir uygulama çalışmıyor, telefonunuz yavaş tepki veriyorsa akla ilk gelen ve en basit çözüm olan telefonu yeniden başlatmayı deneyebilirsiniz.

Hafızayı kontrol edin

Her geçen gün çıkan onlarca yeni uygulama akıllı telefonlarımızın hafızasını doldurabiliyor. Aynı şekilde yüksek kalitede müzikler ve videolar da hafızayı doldurarak performansı düşürebiliyor. Bazı durumlarda telefon işletim sisteminin en güncelini bile indiremeyebilirsiniz. Bu yüzden hep biraz da olsa boş alan tutmanız gerekiyor. Ayarlar bölümünden hafızanızın doluluğunu kontrol edebilir “Bellek Temizleme” seçeneğini kullanarak gereksiz dokümanları telefonunuzdan temizleyebilirsiniz.

Format atın

Bu seçenek pek çok kullanıcı için çok da cezbedici gelmeyecektir. Ancak aradığınız çözüm telefona format atmak olabilir. Servise gitmeden yazılım problemleri kökünden çözebileceğiniz bu adımla beraber tüm bilgilerinizi kaybedersiniz. Eğer servise gitmek yerine bu adımı kullanmaya karar verirseniz bilgilerinizi yedeklediğinizden emin olun!

Servise gidin

Çözümlerin hiç biri işe yaramıyorsa geriye ne yazık ki sadece servis çözümü kalıyor. Evet biliyoruz bazılarımız için acı bir süreç olarak görünse de en etkili çözümlerden biri bu. Huawei gözünüzde büyüyen bu süreci sizin için kolaylaştırıyor ve zaman kaybı yaşamamanızı sağlıyor. Özel çağrı merkezini arayarak daha fazla bilgi edinebilir ve yardım alabilirsiniz ya da yardım merkezlerinden birine uğrayabilirsiniz. Eğer Huawei marka bir telefon kullanıyorsanız “HiCare” uygulamasından yetkili bir servis elemanı ile de sohbet başlatabilirsiniz.

Huawei, diğer servis merkezlerine oranla telefonların onarımını daha hızlı bir şekilde gerçekleştirerek pazarda bu alanda da öne çıkmayı başarıyor. Tabii aynı zamanda tüketici memnuniyetini de artırıyor. Premium telefonlar için sunulan VIP servis hizmeti de kullanıcı deneyimini pozitif yönde etkiliyor.

Belirli noktalarda bulunan telefon servis merkezlerine akıllı telefonlarınızı teslim edebilirsiniz. Bu merkezlerde hem yeni çıkan Huawei telefonlarını inceleyebilir hem de telefonunuzun tamir sürecini dışarıdan gözlemleyebilirsiniz. Bekleme alanını daha eğlenceli hale getiren Huawei Servis Merkezleri’ne uğramaktan çekinmeyin

Kapıdan kapıya teslim

Yakınınızda bir servis alanı yoksa üzülmeyin çünkü bu durumda hizmet size geliyor. Hatta randevu almak, kuyrukta beklemek ya da herhangi bir bilinmeyenle uğraşmak istemiyorsanız, ücretsiz olarak adresinizden alınan telefonunuz hızlıca teknik serviste onarım sürecine giriyor ve en kısa sürede geri teslim ediliyor.

Paylaş