Battlefield Hardline incelemesi

06 Nisan 2015 18:35

Multiplayer FPS denildiğinde akla gelen ilk seri olan Battlefield, bir iki ufak deneme dışında rotasından hiç şaşmamıştı. İstikrarlı bir şekilde, “kötü senaryo-başarılı multiplayer” eğrisini koruyan seri, Hardline ile alışkanlıklarını bir kenara bırakarak yeni şeyler deneme gayretine giriyor.

Bugüne dek DICE’ın elinden çıkmayan bir Battlefield hiç görmemiştik. Ana seri oyunlardan Heroes gibi ücretsiz versiyonlara kadar tüm Battlefield’lar DICE’ın fırınında pişirilmişti. Bu nedenle Hardline’ın, Dead Space’in yapımcısı Visceral Games tarafından hazırlanacağı açıklandığında haliyle biraz şaşırmıştık. Elbette DICE yine ucundan kıyısından projeye dahil olacaktı ama hali hazırda Star Wars: Battlefront ve Mirror’s Edge 2 gibi iki kallavi oyunun üzerinde çalıştıklarından yükün büyük kısmı Visceral Games’e kaldı. Hikaye oluşturma ve bunu aktarma konularında son derece başarılı olan bu firmanın, genlerinde senaryoya odaklanma olmayan bir oyunda neler yapabileceği büyük merak konusuydu. Visceral Games çizgisini bozmadı ve Hardline’ın sağlam bir senaryo moduna sahip olması için elinden geleni yaptı. Bunu söyleyeceğimizi düşünmezdik ama Battlefield’ın senaryo kısmı gerçekten başarılı olmuş.

Sayfa: 1 2 3 4 5 6

Paylaş