Huawei HiCare ile akıllı telefon hizmetinde yeni çözüm dönemi

16 Temmuz 2018 09:00

Huawei’nin HiCare uygulaması, kullanıcıların yaşayabileceği olası sorunları stressiz bir şekilde çözebiliyor.

Yeni bir akıllı telefon almaya karar vermek, her zaman zevkli ve heyecan verici bir deneyim. Ancak bu deneyim kimi kullanıcılar için zahmetli ve zor bir süreç haline gelebiliyor ne yazık ki. Özellikle teknolojiyle çok ilgili olmayan kullanıcılar için yeni bir telefon almanın heyecanı bazı problemler yaratabiliyor. Kullanıcılar, sorunlar ortaya çıktığında uzun, sıkıcı videoları incelemek zorunda kalabiliyor ve hayal kırıklığı yaşayabiliyor.

Akıllı telefon endüstrisinin teknoloji liderlerinden Huawei ise, tüketicilerin kullanıcı deneyimlerini iyileştirmelerine yardımcı olmak için bir dizi satış sonrası hizmet sunuyor. Huawei tarafından geliştirilen bu hizmetlerden biri de HiCare uygulaması. Bu uygulamayla kullanıcılar günlük kullanıcı tavsiyeleri, sorun giderme, onarım desteği ve akıllı tanımlama gibi yardım hizmetlerinden sorunsuz bir şekilde yararlanıp, yaşanabilecek problemlere hızlı bir şekilde çözüm bulabiliyor.

Her kullanıcının basit bir şekilde indirebileceği HiCare uygulaması Play Store’da yer alıyor. Ayrıca 2D barkod üzerinden tarayarak da uygulamayı indirebilirsiniz. Tek bir noktada farklı hizmet kılavuzunu ve çok sayıda hizmet işlevini birleştirerek sunan HiCare uygulamasının ise birkaç önemli özelliği bulunuyor.

Önerilen – Telefonunuzda en hızlı nasıl yapılır kılavuzu

Bu işlev kullanıcıların karşılaştığı sorunların yüzde 90’ına çözüm sağlıyor. Yıllar süren geri bildirim analizi ve tüketicilere hizmet verme konusundaki deneyimlerine dayanarak, Huawei servis ekibi en sık belirtilen soruları belirliyor ve ele alıyor. Rehber, bir kontak kartının nasıl oluşturulacağı, simgelerin nasıl yeniden düzenleneceği ve telefonun titremesi ile ana ekranın nasıl toplanacağı veya ekran görüntüsünü başlatmak için knuckle gesture olarak bilinen “tık tık” hareketinin nasıl kullanılacağı gibi en yararlı sorun giderme makalelerini içeriyor. Bu özellik için sadece anlık önerilere bakmanız ve ipuçları için anahtar kelimeler yazmanız yeterli oluyor.

Akıllı Tanıma Sistemi

Bir sorunun çözümünü bilmediğinizde, donanım veya yazılımla ilgili olup olmadığını anlamadığınızda veya kılavuz size yardımcı olmadığında, yardım hattına başvurmak ya da size en yakın servis merkezini ziyaret etmek akla ilk gelen seçenekler olur. İşte tam da bu noktada HiCare’in içine entegre edilmiş Hızlı Servis modülünde bulunan ek yardım seçenekleri imdadınıza koşuyor. Burada akıllı telefonun genel bir kontrolünü yapmak mümkün. Uygulama içinde telefonun düşük performansına yol açan olası nedenleri tespit etmek için Akıllı Tanılama seçeneğine tıklamanız yeterli.

Onarım servisi

Servis merkezini ziyaret etmeniz gerekiyorsa, HiCare sizi sırada bekleyerek zaman kaybetmekten de kurtarıyor. Uygulama içinden servisten randevu alabiliyorsunuz. Ayrıca Hızlı Hizmet bölümünde aşağıdaki dört kullanışlı işlevi de bulabilirsiniz:

Onarım için gönderin: Telefonunuz üzerinden onarım uygulamasına başvurun ve ekspres teslimat ve teslim saatlerini seçin.
Onarım rezervasyonu: Belirlenmiş servis merkezlerinde onarım için randevu alın ve sıraya girmeden özel servis kanallarının keyfini çıkarın.
Servis merkezleri: Telefonunuzun onarımı için nereye gideceğinizi öğrenin. HiCare sizi en yakın sertifikalı Servis Merkezi’ne yönlendirecektir.
Yedek parça fiyatları: Telefonunuzun arızalı parçalarını değiştirmenin size ne kadara mal olacağını öğrenin. Ürünü ve modelini girin, garantili olmayan yedek parçaların fiyatlarını kontrol edin.

Canlı Sohbet: Çevrim içi sohbet ederek Huawei yetkilisinden tavsiye almak

HiCare uygulaması Huawei servis ekibi ile anlık iletişim için size iki seçenek sunuyor: Yardım hattı numarası ve Canlı Sohbet. Canlı Sohbet, mevcut müşteri temsilcilerine hızlı ulaşımı sağladığından kullanıcılar için en rahat ve en uygun seçenek oluyor. Temsilciler müsait değilse, bir mesaj bırakıyorsunuz ve Huawei size en kısa sürede geri dönüş yapıyor.

Paylaş