Tamamen elektrikli Hyundai IONIQ 2, Autocar tarafından aktarıldığı kadarıyla eylül ayında düzenlenecek Münih Otomobil Fuarı’nda tanıtılacak.
2026’nın ilk çeyreğinde satışa sunulacağı belirtilen tamamen elektrikli kompakt model Hyundai IONIQ 2, testlerde çekilen fotoğraflara göre Bayon ile benzer bir gövde boyutuna sahip. Kardeşi Kia EV2 gibi E-GMP platformunu temel alan aracın henüz teknik olarak neler sunacağı bilinmiyor. Tahminler ise modelin 58,3 kWh ya da 81,4 kWh kapasiteli bataryalarla alınabileceği yönünde. Gücün ise tek bir elektrik motoru üzerinden 201 beygir seviyesinde olacağı öngörülüyor. Hyundai’den elektrikli tarafta en son Hyundai IONIQ 6 N gelmişti. Şirketin IONIQ 5 N’den sonra hazırladığı ikinci tamamen elektrikli spor otomobil modeli olan Hyundai IONIQ 6 N, standart versiyonun dikkat çeken tasarım çizgisini çok daha agresif hâle getiriyor. Teknik olarak IONIQ 5 N ile aynı temeli paylaşan ve 84 kWh batarya paketi taşıyan aracın önündeki elektrik motoru 223 beygir, arkasındaki elektrik motoru ise 400 beygir güç üretiyor. Toplamda 601 beygir güç sunan IONIQ 6 N, N Grin Boost modunda gücünü 641 beygire kadar taşıyabiliyor. 0’dan 100 km/s hıza 3,2 saniyede çıkabilen model, maksimumda 260 km/s hızı geçemiyor. IONIQ 5 N’deki gibi sahte/dijital motor sesi ve vites geçişlerine sahip olan IONIQ 6 N, 800V temelli olduğundan 350 kW’a kadar şarj destekliyor. Uygun şartlar altında yüzde 10-80 aralığını 18 dakikada tamamlayabilen araç, özel bir “drift” moduyla geliyor. IONIQ 6’ya kıyasla daha güçlü fren sistemleri ve yüksek performansa uygun süspansiyon altyapısıyla donatılan model, “N” logosunun kullanıldığı sportif bir direksiyon taşıyor.