Instagram’ın logosu yenilendi

08 Mayıs 2013 14:32


Akıllı telefon kullanıcılarının vazgeçilmez uygulamalarından fotoğraf Instagram, kısa süre önce gerçekleştirilen güncellemeyle birlikte logosunu yeniledi.

Dünya çapında 100 milyonu aşkın kullanıcısı bulunan platform, hatırlayacağınız gibi son olarak etiket desteğine kavuşmuştu. Kişilerin çektiği görüntülerde aynı Facebook’taki gibi arkadaşlarını etiketlemesini sağlayan sistem, uygulama içindeki mevcut etkileşimin arttırılmasına önemli katkı sağladı.

Yayınlanan açıklamaya göre logosunu da yenileyen firma yeni tasarımı görücüye çıkardı. Tipograf Mackey Saturday’in imzasını taşıyan çalışmada 1950 yıllarındaki sörfçü kültüründen bilinen “Billabong” yazı stili kullanıldı. Hazırlık sürecinde Coca Cola ve Kellog’s logolarından ilham aldığını dile getiren Saturday, uzun yıllar akılda kalıcı bir görsel ortaya çıkarmayı hedeflediğini söyledi. Eski Instagram’a nazaran dikkat çeken değişikliğin bulunmadığı tasarım zarifliğiyle beğeni topluyor.

Paylaş