LG’de hedef dünya liderliği

19 Ocak 2010 16:01

2009 yılında 16.2 milyon adet LCD televizyon satarak dünyada 2. sıraya yerleşen LG, bu yıl hedefini 7 milyon adet LED TV de dahil olmak üzere 25 milyona artırmayı hedefliyor. Şu an yüzde 11 olan pazar payını 2011 yılında yüzde 15’e çıkararak dünya lideri olmak isteyen LG, Asya, Ortadoğu, Orta ve Güney Afrika gibi pazarlarda da satışını artıracak.

AİLE INFINIA SERİSİ İLE BÜYÜYOR
Televizyon pazarında bir numaraya yükselmek gibi iddialı bir hedefe sahip olan LG, 2010 yılında yepyeni bir LED HD televizyon serisi olan INFINIA’yı öne çıkaracak. Yeni INFINIA HD Televizyon Serisi, ilk kez 2009 yılında BORDERLESS (sınırsız) tasarım teması kapsamında tanıtılmıştı. INFINIA, NetCast Entertainment Access, Skype çağrı özelliği ve DivX filmler aracılığıyla çevrimiçi içeriğe sınırsız erişim ve kesintisiz bağlanabilirlik özellikleri ile LG’nin televizyon pazarındaki orta ve uzun vadeli planlarının odak noktasını oluşturacak.

Paylaş