Virgin Atlantic personeli, yolcularını Google Glass ile karşılayacak

11 Şubat 2014 09:57

Havacılık dünyasında yenilikleri ve sıradışı hizmet anlayışı ile bilinen Virgin Atlantic havayolları, yer hizmetlerinde görev yapan çalışanlarına Google Glass dağıtarak altı haftalık bir test başlattı. Londra Heatrow Havaalanı’nda başlayan test ile havayolu personelinin birinci sınıf yolcular hakkında daha detaylı bilgi sahibi olması ve yolcuya daha iyi hizmet etmesi amaçlanıyor.

Program çerçevesinde, havaalanına limuzin ile getirilen birinci sınıf yolcuların burada Google Glass kullanan havayolu çalışanlarınca karşılanacağı ve yolcunun uçuş bilgilerinden uçacağı ülkedeki hava durumuna, yerel etkinliklerden her türlü yabancı dilde bilginin tercümesine tam bir hizmet sunulacağı belirtiliyor. Personel, Google Glass’ın yanı sıra Sony Smart Watch 2 desteğine de sahip olacak.

Giyilebilir teknolojiler sayesinde ilerleyen dönemde yolcularının diyet programlarına kadar daha detaylı bilgiye ulaşıp bu bilgileri hizmete dönüştürmeyi amaçlayan Virgin Atlantic, test süreci başarılı olursa bu ekipmanı farklı havaalanlarındaki personeline de yaymayı planlıyor. Firmanın giyilebilir teknoloji hamlesinin bilet fiyatlarına yansımasının olup olmayacağına yönelik ise henüz bir bilgi bulunmuyor.

Paylaş