Assassin’s Creed: Unity incelemesi

03 Aralık 2014 22:46


YAN GÖREVLERİ BOŞLAMAYIN
Assassin’s Creed serisi başından beri büyük bir şehir yaratıp, içerisini yapılabilecek milyon tane aksiyonla doldurmaya çalıştı. Ancak bu aksiyonlar oyunu şişirmekten başka hiçbir işe yaramamıştı. Özellikle yan görevler o kadar vasıfsızdı ki dönüp baksanız bir tanesini bile hatırlamakta zorlanırsınız. Ancak bu durum Unity ile tamamen değişiyor. Oyunun yan görevleri o kadar kaliteli yazılmış ki, hepsinin birer ana görev düzeyinde olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz. Hatta biraz daha abartıp, bazı görevlerin ana hikayeden bile daha leziz olduğunu iddia etmekte sakınca görmüyoruz. Etraftaki delilleri inceleyerek çözmemiz gereken cinayetlerden, devrimin fitilini ateşleyecek kritik olaylara kadar değişen bir çeşitliliği var bu görevlerin.

Diğer taraftan 12 bölümden oluşan ana görevlere baktığımızda ise aynı çekiciliği göremiyoruz. Ortalamanın üzeri diyebileceğimiz bir senaryoyu takip eden bu görevlerin zirve yaptığı durumlar, bölüm sonu suikastlerinde ortaya çıkıyor. Ordu büyüklüğünde bir düşman birliği ile korunan bölgelerde yer alan hedeflerimize ulaşmaya çalıştığımız bu görevlerde ilerleme şekli oyuncuya bırakılıyor. Plan yaparak ve çevredeki yardımcı faktörleri kullanarak da ilerleyebilirsiniz, önünüze geleni haşat ederek de. Keyfiniz nasıl isterse…

Sayfa: 1 2 3 4 5 6 7

Paylaş