Audi Formula 1 Takımı’nın resmi giyim ortağı Adidas olacak

10 Eylül 2025 11:20

Resmi basın açıklamasıyla Audi Formula 1 Takımı’nın resmi giyim ortağının Adidas olacağı duyuruldu.

Bu konuda yapılan resmi açıklama şunlara yer verildi: “Audi’nin gelecekteki Formula 1 takımı ile adidas arasında gerçekleştirilen uzun vadeli iş birliğiyle, Alman spor giyim devi takımın resmî giyim partneri oluyor. Bu ortaklık çerçevesinde, sürücülerden mekanik ekibe, mühendislerden pist kenarındaki destek personeline kadar tüm ekip için yüksek performans odaklı ekipmanlar tasarlanacak. Ayrıca, adidas ve Audi, 2026 sezonundan önce küresel çapta piyasaya sürülmesi planlanan adidas x Audi F1 ismiyle bir koleksiyon da tanıtacak. İleri teknolojiyle harmanlanarak geliştirilen ve netlik ile hassasiyet ön planda tutularak şekillenen bu tasarımlar, hem takım için hem de taraftarları kapsayan yeni bir dönemin başlangıcını temsil edecek. adidas ve Audi Formula 1 Takımı, pistteki farklı ihtiyaçlara yanıt verecek kapsamlı bir koleksiyon geliştirmek için güçlerini birleştiriyor. Bu iş birliğiyle amaçlanan, ekibin günlük operasyonlarını en etkin şekilde destekleyen, yüksek performanslı ve işlevsel ürünler tasarlamak.

Formula 1 dünyasının sürekli evrim geçiren yapısında, bu koleksiyon yalnızca takımın performansını artırmakla kalmayıp, paddock kültüründe de yeni bir akım başlatmayı hedefliyor. adidas’ın ileri teknolojisi ve yenilikçi yaklaşımıyla oluşturulan bu seri, motorsporlarında geleceğin standartlarını belirleyecek. Bu ortaklığın merkezinde taraftarlar bulunuyor. Spora olan tutkusunu daha en başından ortaya koyan adidas ve Audi Formula 1 Takımı, iş birliklerini yalnızca ekipman geliştirme konusunda sınırlı tutmuyor. Sporun dinamizmi, yeniliğe duyulan özlem ve duygusal tasarım anlayışıyla şekillenen bu ortaklık çerçevesinde, giyim, ayakkabı ve aksesuarlardan oluşan özel bir ürün koleksiyonu küresel çapta satışa sunulacak.

İlk yarıştan önce pazara sunulacak bu koleksiyon, taraftarlara takımla bağlarını güçlendirme ve desteklerini başlangıçtan itibaren sergileme fırsatı sunacak. adidas ve Audi’nin, uzun yıllardır üst düzey spor dünyasında ortak değerlere ve performansla ilham verme arzusuna dayalı bir iş birliği sürdürdüğünü belirten AUDI AG CEO’su ve Sauber Motorsport AG Yönetim Kurulu Başkanı Gernot Döllner, “Formula 1’deki stratejik ortaklık, yalnızca inovasyon ve zirve performans hedefiyle sınırlı kalmıyor; aynı zamanda iki vizyon sahibi markanın güçlerini birleştirmesini de simgeliyor.

Formula 1’in en prestijli kategorisine giriş sürecimizi adidas ile birlikte şekillendirme kararı, bu iş birliğine duyduğumuz güvenin ve önem verdiğimiz yüksek standartların açık bir göstergesi. adidas koleksiyonu, Audi’nin yeni tasarım felsefesini yansıtan netlik ve hassasiyet ilkeleriyle ön plana çıkacak.” dedi. Geleceğin Audi Formula 1 Takımı ile iş birliği yapmaktan büyük gurur duyduğunu ifade eden adidas CEO’su Bjørn Gulden ise “Audi’nin bu prestijli spordaki en üst seviyeye adım atışını desteklemek bizim için önemli bir adım. 2026 yılında dört halka ile üç çizginin Formula 1 paddock’unda birleşmesi motorsporları adına heyecan verici yeni bir dönemi başlatacak.

Formula 1’e olan bağlılığımızın bir göstergesi olan olarak bu ortaklık, pistte ve pist dışında ortak değerlere ve yenilikçi vizyonlara sahip markalarla iş birliğine verdiğimiz önemi ortaya koyuyor” diyerek, sürücülerin ve takımın başarıya ulaşmasını sağlamakla birlikte, motorsporlarıyla ilgilenen genç nesil hayranlara ulaşmayı hedefleyen projeleri paylaşmak için sabırsızlandıklarını dile getirdi. Geleceğin Audi Formula 1 Takımı’nın patronu Jonathan Wheatley de ortaklık hakkında şu değerlendirmelerde bulundu:

“Bu iş birliği, Audi’nin dört halkası ile adidas’ın üç çizgisini küresel arenada bir araya getiriyor ve Audi Formula 1 Takımı olarak grid’e ulaşma yolculuğumuzda cesur bir adımı temsil ediyor. adidas sayesinde ekibimiz, performansın kritik öneme sahip olduğu anlarda fark yaratacak ileri düzey teknik spor ekipmanlarıyla destekleniyor. Bunun ötesinde, pist dışında da yenilikçilik, stil ve mükemmellik arayışında paylaşılan bir vizyonu benimsiyoruz. Birlikte, güçlü marka etkinlikleri ve motorsporlarına ilham verecek deneyimler yaratmayı hedefliyoruz.”

Adidas ve Audi iş birliği yanında bu da ilginizi çekebilir: Etkileyici görünen elektrikli motosiklet konsepti: Zero SR-X

Paylaş