BYD Türkiye Genel Müdürü İsmail Ergun, kilit açıklamalarda bulundu. Marka Türkiye pazarını terk etmiyor.
Dünya’da yer alan habere göre BYD Türkiye Genel Müdürü İsmail Ergun, “BYD çok hızlı büyüyen bir marka konumuna geldi. 2022’de yıllık 2 milyon ve 2023’te yıllık 3 milyonluk satış hacmine ulaştı. Böylece dünyada en çok satış gerçekleştiren ilk 10 marka arasına girmeyi başardı. Kısa zamanda büyüyen BYD gibi güçlü, teknolojik ve çevre dostu bir markanın Türkiye pazarında olması Türk tüketiciler için avantaj, bizler için de büyük bir sorumluluk anlamına geliyor. Biz de BYD markası olarak Türkiye’de müşterilerimize en yenilikçi modellerimizi sunmak üzere çalışmalara devam ediyoruz. Bu çalışmalar kapsamında sunacağımız yeni modelimiz, BYD’nin şarj edilebilir hibrit modeli BYD SEAL U DM-i olacak. Bu modelimizi 2024’ün ikinci çeyreğinde Türk tüketicisiyle buluşturmayı planlıyoruz. Giderek globalleşen BYD markası, Avrupa’da ve Türkiye’de hızlı bir şekilde büyümeyi hedefliyor. Bu kapsamda yeniliklerimizi kademeli olarak ülkemizde de sunmaya devam edeceğiz. 2024 stratejimiz çerçevesinde BYD’nin şarj edilebilir hibrit modeli olan BYD SEAL U DM-i, Avrupa’da ilk kez Türkiye’de satışa sunulacak” diye konuştu. Seal U, 2024 ikinci çeyrekte Türkiye’de olacak. Ailelerin yanı sıra sportif tarza sahip araçları sevenlere hitap eden SEAL U modelinde 1,5 litrelik benzinli motor ve 100 km’yi tamamen elektrikle aşabilecek bir elektrikli motor desteği olacak. Şirket Türkiye’de şu an sadece Atto 3’ün satışını yapıyor.
Aynı zamanda 3 milyonu aşan satışlarıyla 2023 yılının en çok elektrikli otomobil satan markası olan BYD’nin Macaristan fabrikası da gelecek açısından bir umut. “Herkes otomobil satmamalı” diyen Ergun, tebliği temel olarak olumlu buldukların ama üzerinde de çokça fikir beyan ettiklerini açıkladı. Bayilerin vazgeçmediğini anlatan Ergun, şu anda 7 bayi olduklarını 150- 200 bayi başvurusu aldıklarını da dile getirdi. Köprü marka olacağız şarj edilebilir hibritle pazarı genişleteceklerini söyledi.