Interbrand tarafından hazırlanan “2025 Best Global Brands” listesi üzerinden dünyanın en değerli markaları açıklandı.
Interbrand’ın 2025 için paylaştığı dünyanın en değerli markaları listesinin ilk sırasında teknoloji devi Apple (470,9 milyar dolar) yer aldı. İkinci sırada yazılım devi Microsoft (388,5 milyar dolar), üçüncü sırada ise e-ticaret devi Amazon (319,9 milyar dolar) bulunuyor. Otomotiv alanında dünyanın en değerli markası ise Toyota olurken, listenin devamı şu şekilde sıralanıyor: “Google (317,1 milyar dolar), Samsung (90,5 milyar dolar), Toyota (74,2 milyar dolar), Coca-Cola (60,1 milyar dolar), Instagram (57,3 milyar dolar), McDonald’s (53,0 milyar dolar), Mercedes–Benz (50,1 milyar dolar), Cisco (48,7 milyar dolar), Louis Vuitton (48,4 milyar dolar), YouTube (48,4 milyar dolar), BMW (46,8 milyar dolar), NVIDIA (43,2 milyar dolar), Oracle (42,1 milyar dolar), Disney (41,4 milyar dolar), SAP (41,3 milyar dolar), Facebook (41,2 milyar dolar), Adobe (41,0 milyar dolar), Hermès (40,9 milyar dolar), IBM (39,4 milyar dolar), Nike (33,7 milyar dolar), Chanel (30,5 milyar dolar), Tesla (29,5 milyar dolar), J.P. Morgan (29,2 milyar dolar), Allianz (28,2 milyar dolar), Netflix (28,0 milyar dolar), Honda (24,8 milyar dolar), Hyundai (24,6 milyar dolar), BlackRock (23,7 milyar dolar), Booking.com (23,5 milyar dolar), Visa (23,0 milyar dolar), Sony (22,3 milyar dolar), IKEA (22,2 milyar dolar), MasterCard (21,1 milyar dolar), Accenture (20,9 milyar dolar), Pepsi (20,3 milyar dolar), Qualcomm (20,1 milyar dolar), PayPal (19,8 milyar dolar), Zara (19,4 milyar dolar), Salesforce (19,2 milyar dolar), AXA (18,3 milyar dolar), GE Aerospace (18,2 milyar dolar), Airbnb (17,9 milyar dolar), UPS (17,9 milyar dolar), UNIQLO (17,7 milyar dolar), Siemens (17,6 milyar dolar), Adidas (17,4 milyar dolar), LEGO (16,6 milyar dolar), Dell (16,3 milyar dolar), Audi (15,4 milyar dolar), Nintendo (15,4 milyar dolar), Ferrari (15,4 milyar dolar), Goldman Sachs (15,3 milyar dolar), Volkswagen (15,0 milyar dolar), Porsche (15,0 milyar dolar), Spotify (14,9 milyar dolar), L’Oréal Paris (14,7 milyar dolar), Pampers (13,8 milyar dolar), eBay (13,7 milyar dolar), Citi (13,1 milyar dolar), Nescafé (12,9 milyar dolar), Uber (12,7 milyar dolar), Schneider Electric (12,7 milyar dolar), Budweiser (12,0 milyar dolar), HP (12,0 milyar dolar), H&M (11,9 milyar dolar), Gucci (11,6 milyar dolar), Monster (11,5 milyar dolar), Intel (11,5 milyar dolar), HSBC (11,5 milyar dolar), Cartier (11,2 milyar dolar), Philips (10,6 milyar dolar) ve LinkedIn (10,4 milyar dolar).”