Huawei MatePad 12X için dikkat çeken bir kampanyaya imza attı. Üniversite öğrencileri ve genç profesyonelleri hedefleyen kampanya, “Yaratıcılığın sınırlarını aş” sloganıyla dijital mecralarda 80 milyondan fazla erişim elde ederken, MatePad 12X satışlarında önceki jenerasyona kıyasla yüzde 200’lük bir artış sağladı.
Huawei, yeni tableti MatePad 12X için hayata geçirdiği iletişim kampanyasıyla, standartlaşan tablet kalemi pazarına yenilikçi bir soluk getirdi. Kampanyanın odak noktası, MatePad 12X ile hediye edilen ve rakiplerinde bulunmayan özelliklere sahip yeni nesil M-Pencil Pro oldu. Temel strateji, kalemin uygulama ataması yapılabilen “hızlı tuş” gibi benzersiz yeteneklerini “sihir” konseptiyle anlatarak doğrudan tablet satışlarını artırmak olarak belirlendi. Bir ay süren ve tamamen yerel bir ekiple yürütülen kampanya, 18-25 yaş arası üniversite öğrencileri, yeni mezunlar ve kariyerinin başındaki profesyonellerin hayal gücüne dokunmayı hedefledi. Bu doğrultuda, M-Pencil Pro’nun işlevselliği, yaratıcı ve ilham veren senaryolarla hedef kitlenin gündemine taşındı.
Kampanya kapsamında 40’tan fazla influencer içeriği ile iş birliği yapılarak yaratıcılığı ön plana çıkaran içerikler üretildi. Bu içeriklerde M-Pencil Pro’nun hızlı tuş özelliği, gündelik hayata sihirli dokunuşlar katan konseptlerle sunuldu.