Samsung Bespoke AI Serisi ile tanışın; işte detaylar

02 Haziran 2025 17:00

Samsung Türkiye, 2025 yılında yenilenen ‘AI Home’ vizyonunu ve bu vizyonla yenilenen inovatif ev eşyalarını tanıttı. Geliştirilmiş yapay zeka özelliklerine, ekranlara sahip Bespoke AI serisi beyaz eşyaları ve 400 watt emiş gücü ile Samsung’un en güçlü dikey süpürgesi Bespoke AI Jet Ultra, akıllı ev deneyimini bir adım ileri taşıyarak kullanıcılara bağlantılı, sezgisel, güvenli ve enerji verimli bir yaşam sunuyor.

Samsung’un 50 yılı aşkın süredir ev eşyaları inovasyonunun ön saflarında yer aldığını söyleyen Samsung Türkiye Tüketici Elektroniği Kıdemli Başkan Yardımcısı Mert Gürsoy, “Son birkaç yıldır dünya, üretken yapay zeka (Gen AI) teknolojilerinin hızla yükselişini deneyimledi. Yapay zekâ, Samsung için yeni bir teknoloji değil. 10 yılı aşkın bir süredir yapay zekâya yatırım yapıyoruz. Yapay zekâ, artık kullandığımız cihazlarda ve ev aletlerinde hayal bile edilemeyecek yeni deneyimleri mümkün kılıyor. Samsung olarak Kore, ABD ve İngiltere’de bir araştırma yaparak tüketicilerimize AI ev cihazlarından ne beklediklerini sorduk. Sonuçlara baktığımızda şu trendler öne çıktı; İlk olarak sezgisel ve kullanımı kolay olmalılar.

İkincisi, size zaman kazandırmalı ve ayrıca daha iyi performans göstermeliler, ayrıca enerji verimliliği de sunmalılar. Sonuncusu ama en önemlisi, sizi anlamaları ve yaşam tarzınıza uyan özelleştirilmiş bir deneyim sunmaları. Bu beklentileri analiz ettik ve içgörüleri AI yeniliklerimizle birleştirdik, bu da bizi Samsung’un Bespoke AI serisinin temel değerlerini tanımlamaya yöneltti. Bu sayede, Samsung’un yeni “Kolay Kullanım, Tasarruf ve Özenli Yaşam” vizyonunu yansıtan Bespoke AI ailesini, tüketicilerimizle buluşturarak akıllı ev yaşamında yeni bir çağı başlatıyoruz. Bu yeni çağı başlatan üç temel teknolojiyi geliştirdik: Daha güçlü güvenlik, gelişmiş ekranlar ve yükseltilmiş Bixby” dedi.

Samsung sözlerine şu şekilde devam etti

Yapay zekanın artık günlük yaşamamıza entegre olduğunu söyleyen Samsung Electronics Türkiye Beyaz Eşya Pazarlama Direktörü Mustafa Tolunay Aslan ise tüketici eğilimleri ve yeni trendler hakkında bilgi verdi. “Sık kullandığımız dijital mecralar ve sosyal medya kanallarının 1 milyon kullanıcıya ulaşması aylar hatta yıllar içinde olurken, yapay zeka 2022 yılında sadece 5 günde 1 milyon kullanıcıya ulaştı. Bu, yapay zeka trendinin çok hızlı bir şekilde yaygınlaştığını gösteriyor. Samsung Electronics’in yaptığı araştırmaya göre, dünya çapındaki tüketiciler ev işlerini minimum zaman ve çabayla kolaylaştıran kişiselleştirilmiş AI destekli ev çözümleri arıyor. Kullanıcıların AI destekli beyaz eşya tercih nedenleri ise otomatik ilerleme, kolay kontrol ve kaynakların korunması olarak sıralanıyor. Ayrıca birbiriyle bağlantılı çoklu ürün alma trendi de büyüyor. 2019 da ortalama hane başı birbiri ile bağlantılı cihaz sayısı 11 iken, 2022 de birbiri ile bağlantılı cihaz sayısı hane başı 22 ye çıkıyor’’ dedi.

İlginizi çekebilir: Xiaomi imzalı robot köpek CyberDog ile tanışın

Paylaş