Türk Telekom LOG tasarım
Bugün resmi bir açıklama paylaşan Türk Telekom, “Son bir yılda 5 milyonun üzerinde müşteri numarasını bize taşıdı” dedi.
Bu konuda şirketten yapılan resmi açıklama şöyle oldu: “Türk Telekom, geleceği hedefleyen yatırımları ve müşteri deneyimini merkeze alan yaklaşımıyla mobil iletişimdeki istikrarlı başarısını sürdürüyor. Fiberdeki uzmanlığını mobil alana taşıyarak ‘Fiber Mobilite Çağı’nı başlatan Türk Telekom’a son bir yılda 5 milyonun üzerinde müşteri numarasını taşıdı ve Türk Telekom mobil numara taşımadaki liderliğini sürdürdü. Numara taşıma pazarında en çok tercih edilen operatör olan Türk Telekom, güçlü altyapısı, rekabetçi teklifleri ve müşteri odaklı hizmetleriyle mobil pazardaki gücünü her geçen gün artırıyor.” Müşteri deneyimini iyileştirmeye yönelik stratejilerin somut sonuçlar verdiğinin altını çizen Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Türk Telekom olarak tüm iş kollarımızda insanı merkeze alan bir yaklaşımla hareket ederken müşterilerimizin beklenti ve ihtiyaçlarını yakından takip ediyor, onlara en doğru ve etkili çözümleri sunmayı hedefliyoruz. Mobil alanda gösterdiğimiz güçlü performans ve numara taşıma pazarındaki liderliğimiz de güçlü altyapı yatırımları, müşteri odaklı stratejilerimiz ve sunduğumuz yenilikçi çözümlerin bir ürünüdür. Numara taşıma verilerine baktığımızda, son bir yılda gerçekleşen 5 milyonu aşan numara taşıma rakamı, sunduğumuz deneyimin kalitesini ve müşterilerimizin bize duyduğu güveni açıkça gösteriyor” dedi.