Twitter’dan mobil uygulamalara yönelik yeni reklam modeli

19 Nisan 2014 13:42

Gelirinin büyük bir bölümünü mobil reklamlardan elde eden Twitter, kişileri uygulama indirmeye teşvik edecek yeni reklam modelini görücüye çıkardı.

Kısa süre önce satın aldığı reklam analiz platformu MoPub’ı entegre Twitter, geliştirici ve pazarlamacılara yönelik yeni reklam modeliyle karşımıza çıkıyor. Gelirden sorumlu ürün yöneticisi Kelton Lynn’ın “mobil uygulama yönetimi ve bağlantıları için kolay ve ölçeklendirilebilir bir yol” şeklinde nitelendirdiği sistem, Twitter’ın mobil uygulaması üzerinden diğer yazılımların yüklenmesine olanak sağlıyor. Kişinin ilgi alanı ve tercihlerine göre özelleştirilmiş reklamlarda yer alan bağlantılara tıklandığı takdirde Google Play Store ya da App Store’a yönlendiriliyor.

İlk etapta Spotify, Deezer, Hotel Tonight ve Kabam gibi markalarıla beta test gerçekleştirildiğini belirten Lynn, MoPub bünyesindeki aylık 1 milyar cihaz ve 130 milyar reklam talebiyle reklamverenlere geniş bir ekosistem sunulduğunu ifade ediyor. Diğer taraftan Twitter  Cards ve Promosyonlu Tweet’leri de kapsayan uygulamada -hem sosyal ağda hem de MoPub’da geçerli- çeşitli reklam paketleri satın alabilmek de mümkün.

Paylaş