Dacia cephesinden marka geleceğiyle ilgili önemli açıklamalar

11 Haziran 2021 17:35

Segmentlerde vites artırmaya hazırlanan Dacia, önümüzdeki süreçte hiç olmadığı kadar iddialı bir konumda kullanıcıların karşısına çıkmak istiyor.

Renault grubuna dahil olduğu günden itibaren fiyat/performans sınıfında başarılı işler ortaya koyan Dacia, yenilenmekte olan ürün gamını güncel pazar dinamikleriyle yoğuruyor. Romanya merkezli üreticinin özellikle Duster ile başarı yakaladığı SUV sınıfındaki yeni hamlesi olacak Bigster de merakla beklenenler listesinde. Tasarım karakteriyle de markanın yeni felsefesinden izler taşıyacak olan bu programın, Dacia’nın ön planda olduğu erişilebilirlik felsefesini koruması da hayati derecede önemli. Önümüzdeki günlerde elektrifikasyona geçiş sürecine hibrit motor seçenekleriyle dahil olacak Dacia’nın en büyük hedefi, temel müşteri ihtiyaçlarına odaklanan geriş ürün gamıyla ve etkili işletme modelleriyle yeni pazarlarda başarı yakalamak. Markanın resmi kaynakları da bizi bekleyen yenilikleri ön planda tutan ipucu niteliğindeki açıklamayla radarımıza takıldı.

Dacia C Segmentinde öne çıkmaya hazırlanıyor

Yıllar geçtikçe zamanın gerekliliklerine uygun olarak daha modern otomobiller üretmeye başlayan Dacia, başarıyı getiren felsefesi rakipsiz fiyat performans dengesinden ödün vermeyeceğini ifade ediyor. Markanın tasarımdan satışa ve üretimden taşımaya kadar marka her adımda maliyetleri optimize etme stratejisine sadık kalma çalışmaları da devam edecek. Böylece müşteriler sadece ihtiyacı olan özellikler için ödeme yapmış olacak.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Romanyalı üretici yeni bir kitleye ulaşmak istiyor. Bunun gerçekleştirilebilmesi için anahtar nokta ise C segmenti. Yapılan açıklamada özellikle C segmentinde pazar ve ürünlerin zenginleştirileceğinin altı çiziliyor. Ocak 2021’de Renaulution stratejik planının sunumunda lansmanı gerçekleştirilen Bigster Concept, Dacia serisinin yeni ufuklara doğru genişlemesini müjdeliyor. Dacia, marka vizyonunu ete kemiğe büründürmek için tamamen yeni bir görsel kimlik ile tarihinde yeni bir sayfa açmaya hazırlanıyor. Yeni görsel özellikler, özgürlük ve güvenilirlik isteklerine hitap eden, dış mekan ruhuna sahip ve çağın temel isteklerini yansıtacak. Avrupa’nın en erişilebilir elektriklisi olarak lanse edilen Spring Electric de, yeni dönemin bu kanattaki ilk temsilcisi konumunda.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Stratejik planın sunumunda konuşan Dacia ve LADA markalarının CEO’su Denis Le Vot; “Dacia her zaman Dacia olmaya ve müşterilerine ödediklerinin karşılığını en iyi şekilde sunan akıllı yatırım imkânları sağlayan uygun modeller sunmaya devam edecek. Dacia/LADA işletme biriminin oluşturulmasıyla, CMF-B modüler platformumuzdan en iyi şekilde faydalanarak verimliliğimizi artıracak ve ürünlerimizin kalite, rekabetçilik ve çekiciliğini daha da geliştireceğiz. Yeni zirveye ulaşmak için her şeye sahibiz. Bigster Concept bize yolu gösteriyor” ifadelerine yer verdi.

İlginizi çekebilir

Dacia’nın ilk elektrikli otomobili Spring Electric ile tanışın

Paylaş