Facebook, Snapchat’ten sonraki hedefinde de başarısız oldu

01 Kasım 2016 09:00

Facebook son zamanların büyük ilgi gören uygulamalarından Snapchat‘i satın almak istemiş ancak başarısız olmuştu. Sosyal medya devi şimdi de Snapchat’in Asyalı versiyonu olarak tanımlanan Snow‘a talip oldu.

Snow, LINE‘ın da yaratıcısı olan Güney Kore firması Naver tarafından geliştirildi. Facebook başarısız olan Snapchat girişiminin ardından ilgisini Snow’a yönlendirdi. Ancak direkt olarak Mark Zuckerberg‘in sürece dahil olması bile istenen anlaşmayı sağlamak için yeterli olmadı. Snow‘un yaratıcıları uygulamanın Facebook‘un yardımı olmadan da popüler olacağına inandıklarını dile getirdi. Bu düşüncelerinde de haksız sayılmazlar. Facebook’un Snapchat’i satın alma girişimi ardından uygulamanın değeri 25 milyar dolara kadar yükseldi. Snow da yakın zamanda benzer bir değer artışı yakalayabilir.

Satın alma girişimleri başarısız olan Facebook şimdi Snapchat’in özelliklerini ödünç almaya devam ediyor. Kameraya eklenen yeni özelliklerle çeşitli filtreler kullanıma sunulacak. Bu fotoğraflar Facebook kullanıcılarına özel olarak gönderilebilecek ya da 24 saat süreli olarak tüm arkadaş listesiyle paylaşılabilir olacak.

Paylaş