Spotify: “Şimdiye kadarki en büyük Wrapped lansmanını gerçekleştirdik.”

05 Aralık 2025 15:16

Spotify, ilk 24 saatte 200 milyon kullanıcı etkileşimiyle şimdiye kadarki en büyük Wrapped lansmanını gerçekleştirdiklerini duyurdu.

Spotify, geçtiğimiz gün yayınladığı “Wrapped” özetleriyle alakalı olarak yaptığı açıklamada, ” 2025 Spotify Yılın Özeti, dünkü lansmanından beri bugüne kadarki en büyük Yılın Özeti lansmanı olduğunu şimdiden kanıtladı.” dedi ve şunları söyledi: “Yaklaşık ilk 24 saat içinde 2025 Yılın Özeti deneyimi, 200 milyonun üzerinde kullanıcı etkileşimine ulaştı. Bu da geçen yıla kıyasla yüzde 19’luk artış anlamına geliyor. 2024 yılında, 200 milyon sınırına 62 saatte ulaşılmış; da onu, tarihteki en hızlı “Yılın Özeti” yapmıştı. Kullanıcı etkileşimi, deneyim içerisinde en az bir hikayeyi görüntülemiş olmayı ifade ediyor. Bu yıl yaklaşık ilk 24 saatlik süre içerisinde 500 milyonun üzerinde paylaşım yapıldı; bu da yıllık bazda yüzde 41’lik artışı temsil ediyor. Paylaşım sayısı, uygulama üzerinden yapılan paylaşımları, ekran görüntülerini ve indirmeleri ifade ediyor. Rakamlar küresel çapta artarken, büyümenin görüldüğü başlıca pazarlar arasında Hindistan, Endonezya, Japonya, Kolombiya, Tayland ve ABD yer alıyor.”

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Pazarlama ve Ortaklıklardan Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Marc Hazan konuyla ilgili şu açıklamayı paylaştı: “Bu yıl Yılın Özetini daha büyük, daha cesur ve insan yaratıcılığı ile bağlantısına daha sıkı sıkıya bağlı hale getirmek için çalıştık. Kutladığımız rekor sayıların arkasında bu ruh yatıyor. Spotify, insanların en çok sevdikleri müzikler, podcast’ler ve kitaplar aracılığıyla kim olduklarını gururla ifade ettikleri bir yer ve Yılın Özeti de bu kimliğe her yıl ışık tuttuğumuz bir deneyim. Kullanıcılarımızın bu yılki deneyimi beğenmesinden ve rekor sürede etkileşimde bulunmasından dolayı mutluluk duyuyoruz.”

Spotify yanında bu da ilginizi çekebilir: Etkileyici görünen elektrikli motosiklet konsepti: Zero SR-X

Paylaş