RAM krizinin etkisinden kaçamayan isimlerden Microsoft, bugün Xbox konsolların fiyatlarına zam yapacağını duyurdu. 1 Ağustos itibarıyla 512 GB depolamaya sahip Series X ve Series S’e 100 dolar, 1 TB depolamaya sahip modellere ise 150 dolar zam yapılacak. 2 TB depolamalı konsol üretimini sonlandırma kararı alan şirket, tüm tüketici elektroniği sektörünün mevcut bileşen kriziyle mücadele ettiğini ancak etkilerin konsollar üzerinde özellikle daha ağır olduğunu belirtiyor. Microsoft’a göre telefonlar, bilgisayarlar, hoparlörler ve diğer tüketici cihazlarının aksine oyun konsolları genellikle yüksek kârla satılmıyor, hatta konsollar çoğu zaman üretim maliyetlerinden daha ucuza raflara çıkarılıyor.
-Series S 512 GB: 399 dolardan 499 dolara çıkıyor.
-Series S 1 TB: 449 dolardan 599 dolara çıkıyor.
-Series X 1 TB: 649 dolardan 800 dolara çıkıyor.
-Series X 1 TB Digital: 599 dolardan 750 dolara çıkıyor.









