Renault MAİS Genel Müdür Yardımcısı Levent Timur, Emre Özpeynirci’nin CNBC-e’deki programında Renault ve Dacia’nın Türkiye planlarına ilişkin yeni açıklamalarda bulundu. Satışlarının yaklaşık yüzde 30’unun filo kanalından geldiğini aktaran Timur, programda Dacia’nın Türkiye’deki filo pazarına da gireceğini belirtti. Yeni Logan ve Jogger’in yanı sıra yıl sonunda Bursa’da üretimine başlanacak Striker ile kurumsal satışlara başlayacak marka, yeterli araç alabilmesi halinde elektrikli araçların satışlardaki payını yüzde 2’nin altından yüzde 13’e çıkarmayı hedefliyor. Bursa’da üretilen Boreal’i Türkiye’nin en çok satan modellerinden biri yapmak istediklerini aktaran Timur, halen yüksek satış rakamlarına ulaşan Megane Sedan hakkında da konuştu. 2027’nin sonunda Karsan merkezli üretiminin biteceği açıklanan araç hakkında, “Biz Megane’ın satışlarından çok memnunuz. 2016’da lanse ettik, geçen sene dokuzuncu senesiydi. 2026 modelin en çok sattığı yıl oldu. Araca halen ciddi bir talep var. 2027’de devam edeceğiz. Ondan sonrası için de çalışmalarımız devam ediyor.” ifadeleri kullanıldı.









