Koronavirüs günlerinde Suzuki’den ilgi çekici satış hamlesi

28 Mart 2020 17:00

Koronavirüs sürecinde üretim sürecine ara veren markalar, en azından satışların ve ilginin düşmemesi adına birbirinden ilgi çekici uygulamalara imza atıyor.

Koronavirüs ile birlikte tesislerine kepenk vuran otomobil üreticileri, sürecin etkisini minimuma indirmek için farklı uygulamaları devreye sokuyor. Geçtiğimiz günlerde Geely‘nin Çin’de araç teslimatlarını özel dezenfekte ve drone uygulamalarıyla yapması bu alanda en çok ses getirenler den birisi olmuştu. Türkiye’de Doğan Holding çatısı altında faaliyet gösteren Suzuki de kısa süre önce ilgi çekici bir uygulama başlatı. Ülke genelindeki bayilikleri uzaktan satışa imkan veren görüntülü görüşme teknolojisiyle donatan marka, kullanıcılara evlerinden kolaylıkla marka temsilcileriyle görüntülü görüşmeye imkan veriyor. Ek bir uygulama ya da cihaza da ihtiyacı gerektirmeyen bu yöntem sayesinde otomobil, motosiklet ve deniz motorları hakkında artık showroomlara gitmeden bilgi alınabiliecek.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Koronavirüs günlerinde kullanılacak sistem nasıl çalışıyor?

Kullanıcıların uygulamadan faydalanması oldukça basit. Suzuki web sitesine girip yetkili satıcı listeleri içerisindeki ilgili linklere tıklayan müşteriler saniyeler içerisinde bağlantı kurdukları marka yetkilisinin akıllı telefonu ya da tableti üzerinden görüntülü görüşme yapabiliyor. Burada merak ettikleri soruların yanıtlarını öğrenebilen müşteriler, ürün ve hizmetler hakkında dilediği bilgiyi alabiliyor. Konuyla ilgili bilgiler veren Doğan Holding Otomotiv Grubu Şirketleri CEO’su Kağan Dağtekin, “Günümüzde uzaktan bağlantı teknolojileri bir hayli ilerledi, zaman ise çok değerli bir hale geldi. Bu paralelde, biz de hem Suzuki otomobil, motosiklet ve deniz motoru markalarımız için canlı görüntülü sisteme geçiş yaptık. 11Sight ile yaptığımız işbirliği çerçevesinde tüm bayilerimizin dahil olduğu bir altyapı oluşturduk. Artık müşterilerimiz evlerinden çıkmadan bayilerimizi ziyaret edebilir; marka temsilcilerimizle görüşebilir, bilgi alabilir hatta pazarlık dahi edebilirler. Bu hafta devreye aldığımız uygulamanın, özellikle içerisinde bulunduğumuz hassas dönemde müşterilerimiz ve çalışanlarımız için kolaylık ve memnuniyet sağlayacağına inanıyoruz.” ifadelerini kullandı.

İlgili video

Jimny tanıtımı

Paylaş