reklamı kapat

POPÜLER

turkcell

Turkcell’den tüm zamanların gelir rekoru

Turkcell 2018’in ilk 6 ayında büyümesini hız kesmeden sürdürdü. Turkcell Grup, 9 milyar 867 milyon TL ile tüm zamanların en yüksek 6 aylık gelirini elde ederken, 4 milyar 156 milyon TL FAVÖK’e ulaşarak yeni bir rekora daha imza attı. İlk yarı net karı ise 916 milyon TL oldu.

Başarılı finansal ve operasyonel sonuçlarla yarıyıl hedeflerini aşan Turkcell 2018 yılı sonu için gelir büyüme öngörüsünü yükseltti. İlk altı ayda yeni rekorlara imza atan Turkcell 2018 yılı sonu gelir büyüme hedefini yüzde 14 – 16 aralığından yüzde 16 – 18’e çıkardı. Büyüme stratejisini, dünyaca tanınan küresel ürün ve servisler geliştirme üzerine kuran Turkcell uygulamaları 106 milyon indirme rakamını aştı. Moldovalı operatör Moldcell’in BiP uygulamasını şebekesine entegre ederek müşterilerine sunması ile bu alanda önemli bir aşama daha kaydedildi. Turkcell’in dijital uygulamalarına olan ilgi giderek artıyor. BiP, fizy ve lifebox’ın ardından Dergilik, Yaani ve Paycell’de de 5’er milyon barajları aşıldı. İndirilme rakamı 6,5 milyona ulaşan Dergilik’te aylık okunan yayın sayısı 5 milyonu aşarken, platforma sekiz yüzü aşkın yabancı yayın da eklendi.

Türkiye’nin arama motoru Yaani’nin indirilme sayısı da 5 milyonu aştı. Ödeme platformu Paycell’de kayıtlı kart sayısı 1,6 milyona ulaşırken, mobil ödeme kullanıcılarının sayısı 5 milyonu geçti.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu’ndan konu hakkında açıklama

İlk yarı yılda elde edilen sonuçların dijital servislerle büyüme stratejisinin, somut ve sağlam temellere dayandığının güçlü bir göstergesi olduğunu kaydeden Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, “Dijital operatör yolculuğumuzda, birçok önemli işe imza attığımız başarılı bir yarı yılı daha geride bıraktık. Tam bir yıl önce, New York Borsası’nda 2017 ikinci çeyrek sonuçlarını açıklarken ‘Dünyanın ilk dijital operatörüyüz’ demiştik. Geçen bir yılda, dijital servis portföyümüzü zenginleştirmek ve yaygınlaştırmakla kalmadık; tüm sektörleri dijitalleşmeyle dönüştürecek yetkinliklerimizi ülkemizin hizmetine sunduk.

Dijital servislerimizi küreselleştirme yolunda adımlar atmaya devam ettik. Moldcell’in BiP uygulamasını şebekesine entegre ederek müşterilerine sunmasıyla bu alanda önemli bir aşama daha kaydettik. Hem Turkcell servislerinin hem de diğer içerik sağlayıcılarının hizmetine sunduğumuz “Hızlı Giriş” uygulamamız sektörümüzün çatı kuruluşu GSMA tarafından dünyaya anlatılan başarı hikâyesi oldu. Ekonomiyi dijitalleştirme vizyonumuzun bir diğer önemli yapıtaşı olan ve kurumsal şirketlerle kamu sektörüne uçtan uca bilişim teknolojileri desteği sağladığımız dijital entegrasyon hizmetlerimizde 500’üncü projeye ve toplamda 1,1 milyar TL’lik sipariş büyüklüğüne ulaştık. Dijital operatör vizyonumuzun gerçekleşmesindeki en önemli altyapı unsurlarından biri olan veri merkezi işimiz kapsamında, İzmir’deki yeni veri merkezimizi müşterilerimizin kullanımına açtık” dedi.

İlgili Video

LG G7 ThinQ’nun tanıtım videosu