reklamı kapat

POPÜLER

2020 Audi RS5

2020 Audi RS5 Coupe ve Sportback tanıtıldı; işte yenilenen reçeteden notlar

Performans logosu Q3 serisinin ardından şimdi de 2020 Audi RS5 Coupe ve Sportback üzerinden binek segmette tamamlanmaya devam ediyor.

Önümüze geldiği zaman asla “hayır” diyemeyeceğimiz yemeklerden birisi olan Audi RS ailesinde 2020 model dokunuşları gelmeye devam ediyor. Wagonların ardından ailenin gövde olarak da daha çok ilgi görenlerinden ikisini de yıl bitmeden listeye ekleme zamanımız da geldi. Makyaj niteliğindeki değişimlerle elden geçirilen 2020 Audi RS5 Coupe ve Sportback, performans ve motor dinamikleriyle ise çok ciddi bir değişimi beraberinde getirmeyecek. Daha çok tasarım cephesinde hissedeceğimiz dokunuşlarla birlikte otomobillerin daha modern bir kızgınlığa sahip olduğunu söyleyebiliriz. Buradaki kilit noktalar ise ön bölümdeki ızgara ve ışıklandırma dinamikleri üzerine oluşuyor.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

2020 Audi RS5 Coupe ve Sportback teknik özellikleri

Audi tasarımcılarının araçlar üzerinde yaptığı tasarımsal değişimlerle birlikte ızgaraların daha geniş bir forma kavuştuğunu hissedeceğiz. RS6 ve RS7’den de hatırlayabileceğimiz bu değişimle birlikte aerodinamik olarak rahatlama sağlayacak hava girişlerinin konumlandırılma şekli ilk Quattro’ya selam için bizi 80‘lere götürecek. Yan bölümdeki marşpiyel ve arka taraftaki difüzör de yine gövde üzerinde yapılan dokunuşların temelini oluşturuyor. Standart olarak 19 inçlik jant setiyle gelen, opsiyonel olarak 20 inçe yükseltebilen jant setiyle birlikte yeni renk seçenekleri de palete dahil edilmiş durumda.


Kokpit bölümünde ise daha sade dokunuşlar deneyime eşlik ediyor. 10,1 inçlik multimedya ekran ve 12,3 inçlik dijital sürücü ekranları buradaki değişimde hissedilir olacak. Döşeme kısmında ise Alcantara ve Deri karışımı standart olarak gelirken Nappa’yı yine opsiyon listesinde görüyoruz. Audi mühendisleri yeni RS5 ailesinin sürüş dinamiklerinde de iyileşme hissedeceğimizi söylüyor. Opsiyonel olarak satın alınabilen performans nitelikli arka diferansiyel kilidiyle araca eklenen bu yenilik, tork iletimi konusunda fark yaratma iddiasında. Kaputun altına geldiğimizde ise ilk başta da belirttiğimiz gibi aynı dinamiklerin devamlılığı sağlanıyor. 2,9 litrelik twin-turbo V6 makine 450 PS güç ve 600 Nm torkla hizmet etmeye devam ederken, araçların 0’dan 100’e hızlanmaları ise 3,7 saniye ile 3,8 saniye aralığında değişiyor. Almanya’da 83.500 euroluk başlangıç fiyatıyla sunulan modellerin satış süreciyse kısa süre içerisinde başlayacak.

İlginizi çekebilir

Audi RS Q3