Huawei MatePad 12X için dikkat çeken bir kampanyaya imza attı. Üniversite öğrencileri ve genç profesyonelleri hedefleyen kampanya, “Yaratıcılığın sınırlarını aş” sloganıyla dijital mecralarda 80 milyondan fazla erişim elde ederken, MatePad 12X satışlarında önceki jenerasyona kıyasla yüzde 200’lük bir artış sağladı.
Huawei, yeni tableti MatePad 12X için hayata geçirdiği iletişim kampanyasıyla, standartlaşan tablet kalemi pazarına yenilikçi bir soluk getirdi. Kampanyanın odak noktası, MatePad 12X ile hediye edilen ve rakiplerinde bulunmayan özelliklere sahip yeni nesil M-Pencil Pro oldu. Temel strateji, kalemin uygulama ataması yapılabilen “hızlı tuş” gibi benzersiz yeteneklerini “sihir” konseptiyle anlatarak doğrudan tablet satışlarını artırmak olarak belirlendi. Bir ay süren ve tamamen yerel bir ekiple yürütülen kampanya, 18-25 yaş arası üniversite öğrencileri, yeni mezunlar ve kariyerinin başındaki profesyonellerin hayal gücüne dokunmayı hedefledi. Bu doğrultuda, M-Pencil Pro’nun işlevselliği, yaratıcı ve ilham veren senaryolarla hedef kitlenin gündemine taşındı.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Huawei MatePad 12X, M-Pencil Pro ile birlikte üretkenliği artırıyor
Kampanya kapsamında 40’tan fazla influencer içeriği ile iş birliği yapılarak yaratıcılığı ön plana çıkaran içerikler üretildi. Bu içeriklerde M-Pencil Pro’nun hızlı tuş özelliği, gündelik hayata sihirli dokunuşlar katan konseptlerle sunuldu.
- Sihir ve İllüzyon: Kart oyunlarıyla tanınan sihirbaz Bigmagic, M-Pencil Pro’nun hızlı tuş özelliğini sokakta gerçekleştirdiği bir kart numarasına entegre ederek teknoloji ve illüzyonu bir araya getirdi.
- Popüler Kültür Referansları: Harry Potter evrenine gönderme yapılan bir içerikte, “Lumos” büyüsüyle M-Pencil Pro’nun hızlı tuşuna basılarak ekranı aydınlatan bir uygulama açıldı ve ürünün sihirli yetenekleri vurgulandı.
- Duygusal Bağ: Hayvansever kitleye yönelik hazırlanan bir videoda, kullanıcının kedisi yanına geldiği an hızlı tuşa basarak onun en sevdiği videoyu açması gibi sıcak ve samimi anlar yaratıldı.