14 Kasım itibarıyla çıkışı yapılan Call of Duty: Black Ops 7, FSR Redstone temelli “Ray Regeneration” desteğiyle geldi.
Bazı hataları ortadan kaldıran ve performans ile kaliteyi artıran FSR 3.1.4 (FidelityFX Super Resolution) güncellemesi, göründüğünden daha büyük bir sürüm olmuş, sürümle birlikte RX9000 serisine özel “Redstone” adı verilen yeni altyapıya zemin hazırlanmıştı. Call of Duty: Black Ops 7 ile kullanıma açılan Redstone, “Neural Radiance Caching, Machine Learning Ray Regeneration, Machine Learning Super Resolution ve Machine Learning Frame Generation” teknolojilerini barındırıyor. Neural Radiance Caching, gerçek zamanlı ışık hesaplamalarını hızlandırmak için derin öğrenme kullanıyor. Sahnedeki ışık yansımalarını ve dolaylı aydınlatmaları daha verimli hesaplamak amacıyla ışık bilgileri önceden bir “önbellek” olarak saklanıyor. Derin öğrenme, bu verileri analiz edip gerektiğinde tekrar kullanıyor. Böylece oyun grafiklerinde ışığın daha gerçekçi ve performanslı görünmesi sağlanıyor. İlk olarak Call of Duty: Black Ops 7’de kullanılan (RX9000 kartlara özel ve Nvidia’nın Ray Reconstruction tekniğine rakip) Ray Regeneration, ışın izleme sürecinde kaybolan veya eksik kalan ışınların makine öğrenimi kullanılarak yeniden oluşturulması anlamına geliyor. Bu altyapıda ekran kartı tüm ışınları hesaplamak yerine eksik verileri tahmin ediyor. Böylece grafik kalitesi korunurken performans artıyor. Machine Learning Frame Generation oyunlarda daha yüksek FPS elde etmek için kullanılıyor ve mevcut kareler arasına yeni kareleri yapay zekâ yardımıyla ekliyor. Machine Learning Super Resolution ise RX 9000 serisine özel FSR 4 teknolojisiyle düşük çözünürlüklü karelerden çok daha net ve yüksek kaliteli görüntüler üretiyor.








