Dünyanın en büyük çevre birimleri üreticilerinden olan Logitech, yeni yapılanma ile Logitech G markasını büyüttü.
Logitech çok uzun yıllardır aramızda olan bir teknoloji firması. Yolculuğu boyunca satın alımlar ve farklı odak noktalar doğrultusunda ana çatı altında farklı markalar karşımıza çıkaran dev üretici, bugün bu markaları Logitech G altına topladıklarını duyurdu. Bundan sonra Astro, Logitech for Creators ve Blue markaları direkt olarak Logitech G çatısı altına alınıyor. Burada özellikle ölüm kararı alınan “Blue” dikkat çekiyor. Logitech üst seviye mikrofon modellerine imza atan Blue şirketini 2018 yılında 117 milyon dolar ödeyerek bünyesine katmış ve şimdiye kadar marka altında çok fazla seçeneği satışa sunmuştu. Marka bilinirliği yüksek olan Blue’yu isimsel olarak neredeyse tamamen (Sadece “Blue VO!CE” teknolojisi özelinde kullanım olacak) ortadan kaldıran Logitech, bu konuda şaşırtmış durumda ancak burada genel olarak mantıksız bir adım atılmıyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Çok uzun yıllardır aramızda olduğundan Logitech’i hemen hemen bilmeyen bulunmuyor, Astro, Logitech for Creators ve Blue markaları ise Logitech bilinirliğinden oldukça uzakta bulunuyor. 2017 yılında 85 milyon dolara satın alınan Astro markalı kulaklıkları halen “G” altında üst seviye konsol kulaklıkları özelinde devam ettireceklerini belirten Logitech, Logitech for Creators markasını da Blue gibi tamamen ortadan kaldırıyor. Direkt olarak oyuna odaklanan Logitech G markasını artık daha da fazla öne çıkaracak ve tüm sosyal medya hesaplarını da birleştiren dev üretici, internet sitesini de bu adıma göre düzenlemiş durumda. Bu konuda firmadan gelen resmi duyuru videosunu hemen aşağıda izleyebilirsiniz:
👋 gamers and creators! We have an update on our upcoming brand merger between Logitech G, @ASTROGaming, @BlueMicrophones and @logitechc! pic.twitter.com/qPPT36sJr6
— Logitech G (@LogitechG) June 8, 2023