Samsung Türkiye, Ticaret Bakanlığı tarafından düzenlenen 28. Geleneksel Tüketici Ödülleri’nde satış sonrası servis ve hizmetler için uyguladığı müşteri odaklı çözümler ile ‘Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma’ ödülünün tekrar sahibi oldu.
Gerçekleştirilen törende Samsung Türkiye’nin ödülü Ticaret Bakanı Prof. Dr. Ömer Bolat tarafından Samsung Türkiye Servis ve Müşteri Hizmetleri Kıdemli Direktörü Erbil Topgül’e takdim edildi. Samsung Türkiye’nin, müşterilerin hayatını kolaylaştıran servis ve satış sonrası hizmetleri, uzun ve detaylı başvuru sürecinden sonra yapılan titiz değerlendirmelerde ön plana çıkmasını sağladı. Mobil cihazları müşterilerin adresinden alıp onarım sonrası tekrar adreslerine teslim eden Kolay Servis uygulaması, alanında uzman teknisyenler tarafından yapay zeka destekli hızlı ve kaliteli kurulum, onarım ve bakım hizmetleri, işitme engelliler için kurulmuş ve diğer Samsung ülkelerine de örnek olan “Duyan Eller” çağrı merkezi gibi müşteri deneyimi yolculuğuna değer katan projeleri ile Samsung Türkiye, her zaman tüm müşterilerinin yanında olduğunun altını çiziyor ve bir yandan da sektörüne örnek olacak projeler hayata geçirmeye devam ediyor.
Samsung Türkiye’nin geliştirdiği “Çevreye Duyarlı Onarım” hizmeti sayesinde, fabrika seviyesinde onarım teknolojileri ile klasik onarım yöntemlerinden farklı olarak, akıllı telefonlarda ve televizyonlarda tüm ekranın yenilenmesi ya da onarılması yerine, ekran katmanları ayrıştırılarak sadece gerekli parça değiştiriliyor. Böylece ürünlerin onarım maliyetleri azaldığı gibi elektronik atık miktarı da düşürülerek çevresel sürdürülebilirliğe katkı sağlanıyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Samsung Türkiye açıklamada bulundu
Samsung Türkiye Servis ve Müşteri Hizmetleri Kıdemli Direktörü Erbil Topgül ödülle ilgili olarak, “Bakanlığımız tarafından bu değerli ödüle tekrar layık görüldüğümüz için onur duyduk. Samsung Türkiye olarak müşteri memnuniyetini ilke edinerek sektöründe yenilikçi servis ve satış sonrası hizmetlerimizle müşterilerimize her zaman ihtiyaçlarına yönelik en iyi deneyimi sunma hedefiyle çalışıyoruz. Günümüzde teknolojik ve ileri özelliklere sahip ürünlerin yanısıra, servis kalitesi de rekabette en önemli ayrışma noktalarından birine dönüştü. Servis memnuniyeti artık müşteri sadakatinin oluşturulmasında en önemli bileşenlerden biri. Biz de yaptığımız yatırımlar ve hayata geçirdiğimiz uygulamalarımızla en yüksek müşteri memnuniyetini hedefliyoruz. Bu değerli ödüle tekrar layık görülmek, bu hedef doğrultusunda doğru yolda olduğumuzun en önemli göstergelerinden biri. Bu başarıda emeği geçen tüm ekip arkadaşlarımıza, iş ortaklarımıza ve müşterilerimize teşekkür ederiz” dedi.








