reklamı kapat

POPÜLER

iPhone 14 Apple

Samsung, yayınladığı reklamlar ile iPhone 14 serisiyle dalga geçti

 - Güncelleme: 10 Eylül 2022 09:36

iPhone 14 ailesi için Apple kadar Samsung da çalışmış gibi görünüyor. Firmanın rakibine yönelik reklamları artıyor.

Samsung, iPhone 14 ailesi tanıtılmadan bir gün önce hemen sayfanın altında izleyebileceğiniz bir reklam filmini yayınlamıştı. Bu ses getiren reklam filminde Türkiye’de de sattığı Galaxy Z Fold4 ve Galaxy Z Flip4’ün getirdiği inovasyonlara değinen Samsung, video içerisinde açık olarak “Bu yenilikler yakında bir iPhone’a gelmeyecek” demişti. Samsung bu ilk reklamda katlanabilir yapı, 108 megapiksel kamera, 100x “Space Zoom” gibi yeniliklerden bahsediyor ve iPhone 14’leri beklemeyin gelin Galaxy Z Fold4 ve Galaxy Z Flip4 alın diyordu.

Firma bununla yetinmedi ve iPhone 14’lerin lansmanı bittikten hemen sonra bir reklam filmi daha yayınladı. Yine aşağıda izleyebileceğiniz reklam, direkt olarak Galaxy Z Flip4 üzerine kuruldu. Burada Galaxy Z Flip4 sahibi bir kişi, yüksek ihtimalle iPhone kullanan arkadaşına yeni katlanabilir telefonunu tanıtıyor. Bu arkadaş telefona baktıktan sonra “Asla Samsung’a geçmem telefonumu seviyorum” cevabını veriyor. Ancak bu arkadaş video sonunda dayanamayıp bir Galaxy Z Flip4 satın alıyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Bu reklam ile üstü kapalı olarak bir kez daha “iPhone 14 almayın Galaxy Z Flip4 alın, Flip tarafına katılın” diyen Samsung, Apple ve iPhone 14 ailesine yönelik olarak Twitter’dan da birçok reklam paylaşımında bulundu.

Direkt olarak Apple adının kullanıldığı ABD merkezli reklamlarda, firma yine katlanabilir telefonlarını öne çıkarıyor ve iPhone’ların katlanamadığını herkese göstermeye çalışıyor. Bir reklamda ise Apple’ın 48 megapiksele çıkması, Samsung’un ise 108 megapikselde olması öne çıkarılıyor. Hatta firma burada 2 yıl 6 ay ve 4 gündür 108 megapiksel bir telefona sahip olduğunu aktarıyor. Diğer reklamlarda da tarih veriliyor.

Samsung’un bu reklamları sadece Apple dünyasında değil kendi fanları arasında da tepki çekiyor. Ancak firma bu tarz reklamları uzun zamandır sürdürüyor ve bundan ABD’de vazgeçmeyecek gibi görünüyor.

Bu arada Garmin’den gelen aşağıdaki paylaşım da Apple’a gönderme yapıyor. Biliyorsunuz yeni tanıtılan Apple Watch Ultra modeli direkt olarak Garmin’in akıllı saat seçeneklerine rakip oluyor ve Apple yeni saati için 36 saat pil ömrü (Özel bir modda 60 saat olacak) açıklıyor. Garmin ise bir pil ömrünü saatler değil aylar ile ölçüyoruz diyerek buna üstü kapalı bir gönderme yapıyor.

Samsung’dan gelen iPhone 14 odaklı videolar: