reklamı kapat

POPÜLER

Volkswagen ID. Cross Concept, Skoda Epiq ve Cupra Raval görücüye çıkarıldı

Volkswagen ID. Cross Concept

Volkswagen ID. Cross Concept

Volkswagen ID. Cross Concept

Volkswagen ID. Cross Concept

Volkswagen ID. Cross Concept

Skoda Epiq

Skoda Epiq

Skoda Epiq

Skoda Epiq

Cupra Raval

Volkswagen ID. Cross Concept, Skoda Epiq ve Cupra Raval görücüye çıkarıldı

2025 Münih Otomobil Fuarı kapsamında Volkswagen ID. Cross Concept, Skoda Epiq ve Cupra Raval görücüye çıkarıldı.

Volkswagen ID. Cross konsepti, tamamen elektrikli bir SUV olarak önümüzdeki yıl karşımıza çıkarılacak ticari model için ön gösterim niteliği taşıyor. Üretime alınacak versiyonu 2026’da tanıtılacak araç, kompakt bir seçenek ve çift ekranlı modern bir yaşam alanı sunuyor. Ticari versiyonu Volkswagen’in satışa sunduğu en ucuz elektrikli SUV olacak model, ilk açıklamalara göre yaklaşık 420 km menzil sunacak. 2025 Münih Otomobil Fuarı kapsamında Skoda Epiq konsepti de sergilendi. Fuara üretime yakın bir versiyon getiren Skoda, tamamen elektrikli aracın 2026’nın ortasında yollara çıkarılacağını belirtiyor. 4,1 metrelik uzunluğa sahip olan Epiq, yaklaşık 425 km menzil sunacak. 2025 Münih Otomobil Fuarı’nda kamuflajlı olarak sergilenen Cupra Raval, 2026’da satışa sunulacak. “VZ” sürümünde 223 beygir güç üretecek kompakt elektrikli, yaklaşık 440 km menzile sahip olacak. Cupra Raval, Volkswagen ID. Cross ve Skoda Epiq aynı “MEB Entry” mimarisini paylaşıyor. Üç aracın da İspanya’da üretileceği belirtiliyor. Bu fabrikada aynı zamanda Volkswagen ID. Polo’nun üretileceği de aktarılıyor.

Volkswagen kısa süre önce karşımıza yeni Volkswagen T-Roc ile çıkmıştı. Şirketin güncel tasarım dilini benimseyen yeni Volkswagen T-Roc, genel olarak modern ve daha heybetli bir görünüme sahip. Çift ekrana sahip klasik Volkswagen konsolunun kullanıldığı araç için en üstte daha sportif R-Line sürümü sunuluyor. Altı farklı renk seçeneğiyle satılacağı aktarılan yeni T-Roc, 4.373 mm (122 mm artış var) uzunluğa sahip ve dingil mesafesi 28 mm artırılarak 2.631 mm’ye kadar ulaşmış durumda. Güncel MQB Evo platformunun temel alındığı T-Roc için sunulan 1.5 litrelik hafif hibrit eTSI turbo benzinli motor, 114 beygir güç ve 220 Nm tork üretiyor.

Bu motorun aynı zamanda 148 beygir güç ve 250 Nm tork üreten bir üst versiyonu da bulunuyor. Yedi ileri DSG ile donatılan model için önümüzdeki yıl 2.0 litrelik hafif hibrit motor seçeneğinin de sunulacağı belirtiliyor. Yeni araç ayrıca tam hibrit olarak da elde edilebilecek. Tam hibrit versiyonda 1.5 litrelik benzinli TSI evo2 motora bir elektrik motoru ve lityum-iyon (kapasite belli değil) batarya eşlik edecek. 134 ve 168 beygir güç ile 306 Nm tork değerine sahip iki farklı versiyonu bulunacak tam hibrit T-Roc, resmi veri paylaşılmadı ancak tamamen elektrikli olarak çok uzun mesafe katedemeyecek. Tamamen elektrikli bir T-Roc üretmeyeceği belirtilen Volkswagen, yeni aracı elbette Türkiye pazarına da getirecek.

Volkswagen haberleri yanında bu da ilginizi çekebilir: Etkileyici görünen elektrikli motosiklet konsepti: Zero SR-X