YENİ
PS4 Pro incelemesi PS4 Pro incelemesi

POPÜLER

consumer
3

Apple teknik destek konusunda bir kez daha lider

Teknik destek konusunda başarısıyla bilinen Apple, bu sene de şaşırtmadı ve Consumer Reports tarafından en iyi teknik destek sunan firma seçildi. 2007’den beri zirveden ayrılmayan Apple 2015 yılında da liderliği kaptırmadı.

Bilindiği üzere Apple, teknik destek konusunda işi oldukça sıkı tutuyor. Genius Bar‘dan randevu alan kullanıcılar, randevu saatinde Apple Store’a giderek istediği desteği alabiliyor. Alanında uzman kişiler her Apple cihazıyla ilgili destek veriyor ve eğer sorun çözüme kavuşmazsa cihazların değişimi de yapılıyor. Bu da kullanıcıların memnun olmasında önemli bir etken olarak göze çarpıyor. Öte yandan çalışanların Apple ürünleri ile ilgili daha iyi eğitim alması ve az kategoride ürünün satışının yapılıyor olmasının da etkisinin büyük olduğu düşünülüyor.

Windows tarafına baktığımızda ise durum bu kadar iyi değil. 6 bilgisayar üreticisinin 4’ü sorunların ancak yarısını çözebiliyor. İki dev bilgisayar üreticisi olan Lenovo ve Dell‘in sorunların yüzde 61’ini çözdüğü ifade ediliyor. Ulusal araştırma merkezinin raporuna göre Windows kullanıcıları e-posta ve mesajlaşma ve internet sitesi üzerinden verilen destekten ziyade en çok telefondan verilen destek konusunda memnun. Piyasada çok fazla kategoride Windows yüklü ürün olması ve her bir markanın cihazlarının birbirinden çok farklı özellikler taşımasının desteği zorlaştırdığı söyleniyor.

YORUMLAR
  • teşekkürler apple

    cuma günü ipad air cihazımın sessize alma tuşu kendi kendine ses açıp kapatmaya başladı egemek’e götürdüm yetkili servis. cumartesi günü beni arayıp cihazımın yenisi ille değiştirildiğini istediğim zaman gelip alabileceğimi söyledi. bugün aldım teslim aldım cihazımı. teşekkürler

  • haloville

    bilgi için teşekkürler (?)

  • Ayse

    Türkiye storelardaki oranlari hesaplamamislar heralde. Marka kimligini asagilayan calisan kisileri gordum genius bar da

ANKET

Oyun oynarken en çok vakit geçirdiğiniz platform hangisi?

Loading ... Loading ...