reklamı kapat

POPÜLER

2021 Mercedes C-Serisi All Terrain

2021 Mercedes C-Serisi All Terrain; yeni nesilde arazi rotası

 - Güncelleme: 18 Ağustos 2021 16:26

E-Serisi sonrasında benzer dinamikleri bir alt kademeye getiren 2021 Mercedes C-Serisi All Terrain, işlevsellikle arazi karaterini harmanlıyor.

Son yıllarda çeşitlilik bazında çok daha zengin bir hal alan station wagon gövde tipi, pazarın kullanıcı odaklı yöneldiği SUV karakteriyle birlikte bizlere çok keyifli kombinasyonlar sunuyor. Volvo ve Audi ile birlikte bu kombinasyonu yeni nesil otomobillerinde bir üst noktaya taşıyan Mercedes, E-Serisi sonrası C-Serisi için de “All-Terrain” rozetini devreye soktu. SW gövde tipinin yerden yükseltilerek arazi sürüşlerine cevap verebilecek donanımlarla tamamlandığı 2021 Mercedes C-Serisi All Terrain, yaklaşmakta olan Münih Otomobil Fuarı’nda ilk kez sahneye çıkacak.

2021 Mercedes C-Serisi All Terrain için öne çıkanlar

All-Terrain versiyonuyla birlikte Estate versiyonunda oldukça nitelikli değişimlerin yapıldığını görüyoruz. İlk başta da bahsettiğimiz yükseklik noktasına baktığımızda, aracın standart pakete göre 40 milimetre daha yukarıda konumlanışı dikkat çekiyor. Bununla birlikte benzer dönüşümlerde de gördüğümüz plastik gövde panelleri de kolaylıkla ayırt edebileceğimiz detaylar arasında. Mercedes’in All-Terrain versiyonu için jantları da özel olarak tasarlaması dikkat çekiyor. Ebatları 17 ile 19 inç arasında değişen bu jantlar standart paketlerde sunulmuyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

All Terrain versiyonundaki değişimler sadece görsellik ve yükseklik ile sınırlı değil. Altyapıda dört noktalı süspansiyon sistemi, standart versiyonlara göre daha mukavemetli bir yapıyla geliyor. Aracın tüm sürüş dinamiklerini etkileyen Offroad ve Offroad+ modları da standart E-Serisi’nde görmediğimiz özellikler arasında. Bu paketle birlikte arazi araçlarında gördüğümüz eğim itiş desteği standart olarak sunuluyor. Arka tarafta ise ekstra yükler ve araçlar için çekiş asistanı geliyor. Bu asistan 5 km/s gibi düşük seyir sırasında sürücüye manevra konusunda yardımcı oluyor. Tüm versiyonlarında standart olarak 4×4 olarak gelen C-Serisi All Terrain’in kaputunun altında ise 2.0 litrelik motorun dizel ve benzinli seçenekleri sunulacak. Bu motorların her ikisinde de 48V’luk başlangıç jeneratörlü mild-hybrid sistem standart. Fiyatları önümüzdeki günlerde açıklanacak olan modelin Almanya sonrası diğer pazarlarda da boy gösterecek.