reklamı kapat

POPÜLER

TurkNet Harmony

Yapay zekâ destekli ses analiz çözümü TurkNet Harmony tanıtıldı

 - Güncelleme: 11 Temmuz 2025 10:38

Yapay zekâ destekli ses analiz çözümü TurkNet Harmony tanıtıldı. Harmony, TurkNet mühendisleri ve Ar-Ge ekibi tarafından geliştirilmiş.

TurkNet Harmony hakkında yapılan açıklama şöyle oldu“Şirketin çağrı merkezi operasyonları için geliştirilen ürün müşteriler ile net uzmanlar arasında yapılan sesli görüşmeleri metne çevirirken, bu metinler üzerinden analitik analizler gerçekleştiriyor. Şirket elde ettiği anlamlı verileri ise müşteri deneyimini iyileştirmek adına kullanıyor. TurkNet mühendisleri tarafından kurum içi kaynaklarla geliştirilen Harmony, ses kayıtlarının birkaç dakikada metne dönüştürülmesini ve bu metinler üzerinden kalite odaklı analizlerin yapılmasını sağlıyor. Müşteri ve Net Uzman konuşmaları sistem tarafından saniyesi saniyesine ayrıştırılıyor ve kapsamlı veri kümesi üzerinde çok katmanlı denetimler gerçekleştiriliyor. Harmony’nin temel hedefi, hizmet kalitesinin istikrarlı şekilde ölçümlenmesini ve iyileştirilmesini sağlamak. Bu kapsamda sistem, görüşmelerde açılış ve kapanış anonslarının yapılıp yapılmadığı, Net Uzman’ın kendisini tanıtıp tanıtmadığı, görüşme bağlamının doğru aktarılıp aktarılmadığı gibi standart kriterleri denetliyor. Harmony, görüşmelerin yalnızca içeriğini değil, ses tonlarından duygu durumlarına, diyalog akışından karşılıklı etkileşim desenlerine kadar birçok farklı bileşeni de analiz edebiliyor. Sadece teknik kontroller değil, insan odağını da önceliklendiren bu sistem, çalışan verimliliğinden müşteri duygusuna kadar birçok ölçütü takip ediyor. Sektörde bu ölçekte bir ses analitiğini kendi bünyesinde geliştiren ilk şirketlerden biri olan TurkNet, Harmony ile yapay zekânın inovatif gücünü çağrı merkezi süreçlerinde başarıyla uyguluyor. Harmony, kurum içi operasyonlarda da yüksek adaptasyon ve özelleştirme avantajı sunuyor.”

TurkNet CTO’su Doğan Aydın, Harmony’i şöyle değerlendirdi: “Harmony’yi yalnızca bir teknolojik araç olarak değil, kurum kültürümüzün yaşayan bir parçası olarak görüyoruz. Tüm bileşenleriyle kusursuz bir uyum içinde çalışıyor. Bu nedenle ona ‘Harmony’ adını verdik. Harmony, tamamen kendi mühendislik ekibimiz tarafından geliştirildi ve bugün geldiği nokta, tamamen kullanıcı geri bildirimleriyle şekillenen bir yapının ürünü. Yani Harmony’e yaşayan ve her gün sürekli gelişen bir ürün diyebiliriz. Her gün yaklaşık 30 bin ses kaydını saniyeler içinde metne çevirip, yapay zekâ destekli analizlerle hizmet kalitemizi artırıyor, müşteri memnuniyetini daha da ileriye taşıyoruz. Amacımız, sadece daha iyi hizmet vermek değil; aynı zamanda her müşteriyi, her geri bildirimi, her sesi ciddiyetle dinleyip değer üretmek. Sistem aynı zamanda çalışan refahına da katkı sunacak şekilde konuşma örüntülerini analiz ederek yorgunluk, dikkat kaybı gibi durumları da tespit edebiliyor. Yapay zekayı empatiyle birleştirdiğinizde, teknoloji gerçek anlamda insana dokunur hale geliyor. Harmony, işte bu noktada bizim en büyük yardımcımız.”

TurkNet Harmony yanında bu da ilginizi çekebilir: Etkileyici görünen elektrikli motosiklet konsepti: Zero SR-X