Hideo Kojima imzalı yeni oyun “OD” için üç dakikalık fragman paylaşıldı ve “PHYSINT” hakkında yeni bilgiler verildi
Tokyo Game Show 2025’te stüdyosunun 10. yıldönümü etkinliği sırasında Hideo Kojima, üzerinde çalıştığı yeni oyunu “OD” için 3 dakikadan uzun bir fragman paylaştı. Xbox Game Studios desteğiyle hayat bulacak korku türündeki oyun, Sophia Lillis, Udo Kier ve Hunter Schafer gibi isimleri bir araya getirecek. Kojima, OD için daha önce yaptığı açıklamada, “Muhtemelen bazı oyuncuların tutkuyla seveceği, bazılarının ise hemen nefret edeceği türden bir oyun olacak.” demişti. Etkinlikte Death Stranding Mosquito adı verilen animasyon filmi için de bir video paylaşıldı. ABC ANIMATION tarafından üretilen içerik, yapılan açıklamaya göre Hiroshi Miyamoto tarafından yönetiliyor. Hideo Kojima aynı zamanda PHYSINT isimli bir oyun üzerinde de çalışıyor. Sony ile ortaklaşa geliştirilen yeni taktiksel casusluk oyunu için sayfanın altındaki posteri paylaşan Kojima, oyunda aktörler Charlee Fraser, Ma Dong-seok ve Minami Hamabe ile birlikte çalışacak. Şu anda konsept aşamasında olduğu belirtilen PHYSINT’in ancak beş ila altı yıl sonra çıkacağı aktarılıyor. Bu oyunun yalnızca PlayStation 6 için yayınlanması bekleniyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Kojima şu anda Death Stranding filmi üzerinde de çalışıyor. 2019’da çıkan oyun gerçekten çok ses getirmeyi başarmıştı. Birçok kişinin “kargocu simülasyonu” benzetmesi üzerinden sevmediği, bazılarının ise bayıldığı oyun, tahmin edildiği gibi beyaz perdeye de gelecek. Oyunun, 2027’de gelmesi beklenen film uyarlaması için Hammerstone Studios ile beraber geliştirme çalışmalarına iki yıl önce başlandı. Hideo Kojima, daha önce aktarıldığı kadarıyla Hammerstone’un kurucu ortağı Alex Lebovici ile birlikte filmin baş yapımcısı olarak görev yapacak. Alex Lebovici, yaptığı açıklamada, “Dahi ve ikonik Hideo Kojima ile ilk film uyarlamasında ortaklık yapma fırsatına sahip olduğumuz için heyecan ve onur duyuyoruz” demiş ve eklemişti: “Diğer büyük bütçeli video oyunu uyarlamalarının aksine, bu çok daha samimi ve ayakları yere basan bir şey olacak. Amacımız yaratıcı ve sanatsal özgürlüğe sahip olduğunuzda bir video oyunu uyarlamasının nasıl olabileceğini yeniden tanımlamak. Bu film özgün bir ‘Hideo Kojima’ yapımı olacak.”