Teknoloji devi Apple, Bloomberg’den Mark Gurman’ın aktardığına göre “Harita” servisine reklam eklemeye hazırlanıyor.
Mark Gurman, 2026’da şirketlerin Apple Harita servisine reklam verebileceğini iddia ediyor. İlk aşamada App Store’daki gibi arama sistemine entegre edileceği belirtilen reklamlar, şirketlerin arama sonuçlarında ücret karşılığında öne çıkmasına olanak tanıyacak. Şu aşamada reklamların doğrudan ana sayfada yer almasının planlanmadığı aktarılırken, teknoloji devi daha önce Apple TV+ servisinin adını “Apple TV” olarak değiştirmesiyle dikkat çekmişti. Peki, çok sayıda yüksek kaliteli dizi ve filme ev sahipliği yapan Apple TV+ servisinin adı neden “Apple TV” yapıldı? Bunun arkasında çok özel bir neden yer almıyor. Konu hakkında bir açıklama yapan Eddy Cue, “Diğer ücretli servislerimizde (iCloud+ ve News+ gibi) ‘+/plus’ takısını kullandığımız için onu da öyle isimlendirmiştik. Bu sayede tutarlılığımızı koruduk; ancak hepimiz servise doğrudan Apple TV diyorduk. Mevcut konumumuzu göz önünde bulundurduğumuzda değişikliği yapmanın doğru zaman olduğunu düşündük ve bu doğrultuda harekete geçtik.” dedi. Türkiye’ye resmî olarak açılmayan servis, yeni adıyla daha fazla pazara giriş yapabilir ve bu yeni pazarlar arasında Türkiye de yer alabilir.







