reklamı kapat

POPÜLER

Bora Duran: "Citroën markasının Türkiye’deki tarihi rekoruna imza atmaya hazırlanıyoruz."

Bora Duran: “Citroën markasının Türkiye’deki tarihi rekoruna imza atmaya hazırlanıyoruz.”

Citroën Marka Direktörü Bora Duran, Türkiye’ye getirilen yeni C5 Aircross ile alakalı olarak açıklamalarda bulundu.

Türkiye’ye hem elektrikli hem de hibrit olarak getirilen yeni C5 Aircross hakkında bir açıklama yapan Citroën Marka Direktörü Bora Duran, “2025 yılı sonunda gerek toplam satış gerekse pazar payı bakımından Citroën markasının Türkiye’deki tarihi rekoruna imza atmaya hazırlanıyoruz. Bu seneyi tüm binek modellerimizi yenilemiş olarak tamamlayacağız. Bu yeni model serisinin sonuncusunu da aralık ayı itibarıyla pazara sunduğumuz yeni C5 Aircross modelimiz oluşturuyor. Artık markamız elektrikli araçlara, teknolojiye daha yoğunlaşmış bir marka olarak öne çıkıyor. Bunun en somut ve en yeni örneğini de yeni Citroën C5 Aircross temsil ediyor. Yeni C5 Aircross’un gelişiyle beraber markamızın prestij algısını daha yukarıya taşıyor olacağız” ifadelerine yer verdi. Yeni C5 Aircross Hybrid için açıklanan Türkiye fiyatı, 1.2 Hybrid 145 eDCS6 “Plus” özelinde 2.550.000 TL, 1.2 Hybrid 145 eDCS6 “Max” özelindeyse 2.700.000 TL oldu. 157 kW’lık tamamen elektrikli ë-C5 Aircross için açıklanan Türkiye fiyatı ise Plus donanım özelinde 2.330.000 TL, Max donanım özelindeyse 3.100.000 TL olmuş durumda.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Modelin özellikle konforuna odaklanan şirket, bu konuda şunlara yer verdi: “Yeni C5 Aircross’un üstün konfor özelliklerinin bir diğer önemli unsuru da yol bozukluklarını başarıyla sönümlüyor olması. Advance Comfort süspansiyon sistemi sayesinde araç, sürüş anında adeta “uçan halı” hissi sunuyor. Tekerleklerin yol yüzeyi ile optimum temasını sağlayan bu sistem, mükemmel sürüş konforu sağlarken aynı zamanda yüksek sürüş keyfi de sunuyor. Bu süspansiyon tasarımı, bozuk yol yüzeylerinde yapılan sürüşlerde gövdenin daha stabil kalması için gereken sönümleme seviyesinden ödün vermeden küçük tümseklerde daha pürüzsüz ve konforlu bir sürüş sağlıyor. Diğer taraftan sistem, hareketin son noktasına yaklaştığında hareketi kademeli olarak yavaşlatıyor. Geleneksel amortisörlerin enerjiyi emen ve bunun bir kısmını darbe şeklinde serbest bırakarak konforu azaltan mekanik sisteminden farklı olarak, kademeli hidrolik amortisör enerjiyi emiyor ve dağıtıyor.”

Yeni Citroën C5 Aircross yanında bu da ilginizi çekebilir: Etkileyici görünen elektrikli motosiklet konsepti: Zero SR-X