reklamı kapat

POPÜLER

Instagram

Instagram, para kazanma odaklı yeni testler yapıyor

Sosyal medyanın merkezinde yer alan Instagram, içerik üreticilerin platform içerisinden para kazanabilmesi için yeni yollar tasarlıyor.

Instagram, bugün kısıtlı bir kitle üzerinde farklı testler yapmaya başladı. Bunların ilk ürün satışları üzerinden para kazanmaya odaklanıyor. Bu konuda uzun süredir çalışan ancak test adımını şimdi atan firma, içerik üreticilerin belirli anlaşmalar üzerinden bağlantısı verdiği ürünlerin satışından para kazanmasını hedefliyor. Burada sürecin komisyon bazlı çalışacağı aktarılıyor.

Firma ayrıca mesaj kutusu özelinde içerik üreticiler ile şirketlerin, spesifik olarak da ticari partnerlik kurulan firmaların iletişimini kolaylaştırmayı istiyor.

Mesaj kutusuna partner firmalar için özel bir bölüm koyacak ve bu sayede yönetimi kolaylaştıracak Instagram, yeni dönemde reklam vermek için içerik üretici arayan şirketler ile, reklam almak için şirket arayan içerik üreticileri bir araya getirmeyi de kolaylaştıracak birtakım sistemler geliştiriyor.

Bu sistemlerin şimdilik hepsi sınırlı bir kitle üzerinde aktif olarak test ediliyor. Ancak bunların genel kullanıma çıkması çok uzun sürmeyecektir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Instagram bugün web sürümüne fotoğraf ve video yükleme desteği getirdi

Biliyorsunuz artık kişiler Instagram’ın web sürümü üzerinden de fotoğraf / video yükleyebiliyor. Bugün itibarıyla Türkiye’de de aktif edilen özellik sayesinde fotoğraf / video yüklemek için mobil sürümlere ihtiyaç bitiyor. Bu durum birçok kişiyi memnun ediyor ve Instagram’ın temel kullanım yapısına önemli bir değişiklik getiriyor.

Instagram’ın web sürümü biraz yavaş da olsa gelişiyor. Biliyorsunuz daha önce direkt mesaj özelliği de sadece mobilde bulunuyordu. Daha sonra o da web sürüme getirildi. Artık web sürümde temel birçok özellik aktif olarak yer alıyor.

Instagram için geçtiğimiz gün de bir yenilik gelmişti. Bu direkt olarak “Collabs” adını taşıyordu. Türkiye’de bazı hesaplara açılan özellik, kişilerin ortak paylaşım yapmasına imkân tanıyor. Bu altyapıda temel olarak iki kişi tek bir paylaşımda bir araya gelebiliyor. Bu yapılan paylaşım ortak bir yorum kısmıyla iki kişinin de ana akışına düşüyor. Süreçte normal içerikler yanında ortak Reels paylaşımı da sunuluyor.

İlginiz Çekebilir

Xiaomi’den çok dikkat çeken konsept