reklamı kapat

POPÜLER

Netflix LOG Tasarım Can Tunçer

Reklamlı Netflix aboneliğinde içerik kataloğu kısıtlı olabilir

Yolda olan reklam destekli Netflix aboneliğinde katalog kısıtlı olabilir. Firma bu paket özelinde farklı planlar içerisinde yer alıyor.

Dün akşam detaylarına burada yer verdiğimiz ikinci çeyrek sonuçlarını açıklayan ve yine abone kaybettiği ortaya çıkan Netflix, bu düşüşü ve kayıpları daha ucuz fiyatı bulunacak reklam destekli abonelik ile engellemek istiyor. İşte bu yolda olan abonelik paketi, Netflix CEO’larından Ted Sarandos’un açıklamasına göre çıktığında normal paketlerde olan her içeriğe sahip olmayacak. Burada henüz spesifik detaylar verilmiyor ancak bazı ticari anlaşmalar ve diğer durumlar nedeniyle firma her içeriği reklamlar ile beraber yayınlayamayacak gibi görünüyor. En azından ilk aşamada birçok içeriğin standart paketlere özel kalacağı söyleniyor. Çoğu kişi için sorun olmayacak bu durum yanında bugün Ted Sarandos bir açıklama daha yaptı. CEO, normal TV’nin 5 ila 10 yıl içerisinde öleceğini iddia etti. CEO bundan haksız görünmüyor çünkü sektör hızla değişiyor, içerikler farklı abonelik sistemlerinin altına giriyor.

Reklam destekli abonelik paketi için Netflix, Microsoft ile ortaklık yapacak. Bu konuda firma kendisi şunu aktarıyor: Nisan’da tüketiciler için mevcut reklamsız temel, standart ve özel planlarımıza ek olarak yeni, daha düşük ücretli ve reklam destekli bir abonelik planı sunacağımızı duyurmuştuk. Bugün küresel reklam teknolojisi ve satış ortağımız olarak Microsoft’u seçtiğimizi duyurmanın memnuniyetini yaşıyoruz. 

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Microsoft, reklam destekli yeni hizmetimizi geliştirmek için birlikte çalışırken tüm reklam ihtiyaçlarımızı destekleme konusunda yeteneklerini kanıtlamış bir şirket. Daha önemlisi Microsoft zamanla hem teknoloji hem de satış alanında yenilikler yapma esnekliği de sundu. Üstelik üyelerimiz için güçlü gizlilik korumaları da sağlayacak.  

Henüz ortaklığımızın ilk günleri ve yapmamız gereken çok iş var. Ama uzun vadeli hedefimiz net: tüketiciler için daha fazla seçenek ve reklamcılar için üstün, ortalamanın üzerinde bir televizyon markası deneyimi sunmak. Bu yeni hizmeti hayata geçirirken Microsoft ile birlikte çalışacağımız için heyecanlıyız.”

Reklamlı Netflix aboneliğinden çok bu ilginizi çekebilir: Renault tarafından hazırlanan uçan araç çalışması