reklamı kapat

POPÜLER

Türkiye efsanesi

 - Güncelleme: 13 Haziran 2010 19:24

Bizler de pazara sunulan ürünlerde bu kriterleri göz önüne alarak geliştirme yapıyoruz. Bu saydığım kriterler üzerinden Asus global olarak da hassasiyetle duruyor. Bu noktada Türkiye’nin Asus global anlayışıyla mükemmel bir uyum içerisinde olduğunu söyleyebiliriz. Türkiye’de tüketici taleplerinin şekillendirdiği rekabetçi pazardan bizler de birçok şey öğrendik,” dedi. Türkiye’deki tüketici profili hakkında da açıklamada bulunan George Su, tüketicilerin inanılmaz derecede profesyonel olduklarını, teknolojinin her alanında araştırma yaparak satış kararı aldıklarını söylüyor. Türk tüketicilerin standartlarının da oldukça yüksek olduğunu söyleyen George Su, kalitesiyle farklılık yaratan ürünlerin tercih edildiğini ve bu noktada rakiplerine göre avantajlı olduklarını da belirtti.

YENİLİKÇİ TEKNOLOJİLER
Asus’un geliştirmiş olduğu yenilikçi teknolojilerden bahseden George Su, gündemden düşmeyen 3D konusunda da açıklamalar yaptı. Konuyla ilgili olarak, “3D kategorisinde tüketicilere iki ana çözüm sunuyoruz. Bunlardan ilki eğlenceyi bambaşka bir boyuta taşıyan 3D oyun çözümleri. 3D oyunlar için halihazırda satışa sunduğumuz dizüstü bilgisayar modellerimiz var. 3D destekli dizüstü bilgisayarlarımız oldukça iddialı ve satışa sunulan modellerin rakibi olan ürünlerden daha gelişmiş teknolojilere sahip olduğunu söyleyebiliriz. Rakip ürünlere bakıldığında genelde eski 3D teknolojilerinin kullanıldığı görülüyor. Asus olarak 3D deneyiminin mükemmele ulaşması için en yeni teknolojilerle donatılmış ürünleri pazara sunuyoruz. Satışa sunduğumuz ürünlerdeki görüntü derinliği ve görüntü kalitesi rakibi ürünlere karşı Asus modellerine üstünlük sağlıyor. 3D konusunda sunduğumuz ikinci çözüm ise LCD monitör kategorisinde yer alıyor. 3D destekli LCD monitörler hakkında detaylı bilgiyi tüketicilerle paylaşıyor olacağız,” dedi. Asus’un geçtiğimiz yıl iş birliğine gittiği Garmin ile ortaya çıkan Garmin-Asus ortaklığından da bahseden George Su, dünyanın her yerindeki yerel ağları tanıyabilecek LBS (Location Based Service) teknolojisiyle rakiplerinden ayrıldıklarını ve Türkiye’nin bu kategorideki ürünlerin pazar tepkisini görebilmek için ideal bir pazar olduğunu sözlerine ekledi.

LAMBORGHINI NETBOOK MÜJDESİ!
Röportajımızın en sevindirici ve paylaşmak için sabırsızlandığımız kısmı şüphesiz Lamborghini netbook müjdesini almamız oldu. Aslında müjdeden daha çok duymak istediğimiz cevap üzerinde çalıştık da diyebiliriz. Evet, Asus yakın bir zaman içerisinde Lamborghini netbook’larını satışa sunuyor olacak. George Su konuyla ilgili olarak, “Evet Lamborghini netbook’lar üzerinde çalışıyoruz. Asus ve Lamborghini’yi netbook konsepti üzerinde buluşturmak şüphesiz çok heyacan verici olacak. 2005 yılında dizüstü bilgisayar kategorisinde buluşan Asus ve Lamborghini çok büyük bir başarılar elde etti. Netbook kategorisinde de aynı başarıyı yakalamayı hedefliyoruz. Özellikle eşsiz, lüks, kalitesi ve performansıyla ön plana çıkan ürünler konusunda hassas tüketicilerin Lamborghini netbook konseptine hayran olacağına inanıyoruz,” dedi. Satışa sunulacak olan diğer sürpriz ürünler hakkında da bilgi veren George Su özellikle Asus NX90 ve Asus Bamboo dizüstü modellerine dikkat çekti. David Lewis tarafından tasarlanan Asus NX90 Bang&Olufsen ICEpower modeli televizyonlardaki gibi ekranın yanlarına konumlandırılmış iki adet hoparlörü ve yenilikçi Sonic Focus teknolojisi ile sesi olabildiğince kusursuz şekilde dışarıya iletiyor. George Su’ya birkez daha bizlere vakit ayırdığı için teşekkür ediyor ve yeni modelleri bir an önce test etmek için sabırsızlanıyoruz.